Άλλαξε πάλι η νομοθεσία σχετικά με τα οχήματα που έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα. Από τις 26 Σεπτεμβρίου μέχρι και τις 31 Οκτωβρίου κανένα οχήμα δεν μπορούσε να περάσει από ΚΤΕΟ σε περίπτωση που κατά τον έλεγχό του διαπιστωνόταν κάτι τέτοιο.
Ο οδηγός έπρεπε να απευθυνθεί σε μηχανικό και να επιστρέψει στο ΚΤΕΟ για τον έλεγχο του οχήματος του, με τα σωστά χιλιόμετρα, αυτή τη φορά. Οι περιπτώσεις αυτών των αυτοκινήτων ήταν αρκετές αφού το «γύρισμα» των χιλιομέτρων είναι, όπως φαίνεται, μία συνηθισμένη τακτική έτσι ώστε να επιτευχθεί καλύτερη τιμή πώλησης στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
Όπως ήταν φυσικό πολλοί οδηγοί πηγαίνοντας να περάσουν τα οχήματα τους από ΚΤΕΟ έμαθαν πως τα χιλιόμετρα στο κοντέρ τους είναι… ψεύτικα και πως θα έπρεπε να πληρώσουν κάποιο μηχανικό που θα επαναφέρει τα κανονικά, έτσι ώστε το όχημα να κριθεί κατάλληλο.
Όπως ανέφεραν υπεύθυνοι ΚΤΕΟ στην Πάτρα δεν ήταν λίγοι οι οδηγοί που «έπαθαν σοκ» μαθαίνοντας πώς τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου τους είναι «γυρισμένα» κσι πώς θα πρέπει να πληρώσουν για να διορθωθούν. Υπάρχει χαρακτηριστική περίπτωση όπου τα οχήματα με «γυρισμένα» χιλιόμετρα άγγιξαν το 80% ενώ σε άλλο ΚΤΕΟ, ένα στα τέσσερα οχήματα ήταν «πειραγμένα».
Πηγή: thebest.gr