Η νέα απάτη προκαλεί αίσθηση. Οι δράστες έχουν καταστρώσει ένα καλά οργανωμένο σχέδιο που εκτελείται με προσοχή. Ήδη 4 άτομα εξαπατήθηκαν τις τελευταίες μέρες…
Αναστάτωση επικρατεί τις τελευταίες μέρες στους επιχειρηματίες εστίασης και αναψυχής της Πάτρας εξαιτίας τηλεφωνημάτων από άνδρα που καλεί σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και με το πρόσχημα καταβολής έκτακτου επιδόματος λόγω Covid -19, «δαγκώνει» τους υπαλλήλους.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Πελοπόννησος», συστήνεται στο προσωπικό ως λογιστής του εκάστοτε ιδιοκτήτη και αφού ενημερώσει πως δικαιούνται έκτακτη οικονομική ενίσχυση ελέω πανδημίας, τους ζητά είτε αριθμούς τραπεζικών καρτών, είτε λογαριασμούς τραπέζης (iban) και τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης για να προχωρήσει στην καταβολή των ποσών που υποτίθεται ότι τους αντιστοιχούν. Στη συνέχεια «αδειάζει» τους τραπεζικούς λογαριασμούς τους.
Ο δράστης, η ταυτότητα του οποίου παραμένει άγνωστη μέχρι στιγμής, κατάφερε να πείσει σε λιγότερο από ένα τέταρτο εργαζόμενους δύο καταστημάτων αρπάζοντας τους συνολικά 6.000 ευρώ! «Συνέβη σε προσωπικό δικό μου. Ζήτησε από δυο κοπέλες τους κωδικούς των τραπεζικών καρτών τους. Από τη μια πήρε 3.000 ευρώ, ενώ η δεύτερη πρόλαβε και μπλόκαρε τον λογαριασμό της», αποκαλύπτει στο pelop.gr, ιδιοκτήτης καταστήματος, ο οποίος μάλιστα κάλεσε στον τηλεφωνικό αριθμό και συνομίλησε με τον δράστη.
«Κατάλαβα πως είναι από ξένη χώρα, γιατί δεν μιλούσε 100% ελληνικά και μου έκανε εντύπωση πως την ”πάτησαν” τα παιδιά. Προφανώς, η απάτη έχει στηθεί μέσω ελληνικών τηλεφώνων. Προσπάθησα να τον παγιδεύσω κατά κάποιον τρόπο και στο τέλος της συνομιλίας που έχω καταγεγραμμένη, μου είπε ”έγινε παρεξήγηση”. Κατήγγειλα το περιστατικό στο Τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ασφάλειας Πατρών».
Από το σαββατοκύριακο, οπότε εμφανίστηκε για πρώτη φορά ο «φοροτεχνικός», μέχρι και σήμερα, αρκετές είναι οι επιχειρήσεις που δέχθηκαν ύποπτα τηλεφωνήματα και τουλάχιστον σε τέσσερις περιπτώσεις εξαπατήθηκαν υπάλληλοι.