Την πρώτη απάντηση για το περιστατικό είχε δώσει την ίδια την Φοιτητική Εστία, λέγοντας πως… δεν τους έχει γίνει ποτέ κάποιο παράπονο για το φαγητό, χωρίς ωστόσο να σχολιάζουν το περιστατικό με τον ιδιαίτερο “μεζέ”.
Σύμφωνα με τα foititikanea.gr, και ο φοιτητής έδωσε την δική του απάντηση για το περιστατικό. Όπως είπε, εκείνη τη στιγμή δεν θέλησε να καταγγείλει το περιστατικό αφού δεν ήθελε να εκτεθεί κάποιος εργαζόμενος για κάτι που μπορεί να ήταν ατυχής σύμπτωση.
Φοιτητική Εστία: Δεν είχαμε ποτέ παράπονο για το φαγητό
«Με αφορμή την πρόσφατη διακίνηση μέσω ενημερωτικών ηλεκτρονικών sites, φωτογραφικού υλικού και δυσμενών σχολίων για την ποιότητα του φαγητού και την καλή γενικότερα παροχή υπηρεσιών σίτισης στο εστιατόριο της Φοιτητικής Εστίας Πάτρας, θεωρούμε υποχρέωσή μας να ενημερώσουμε τα ακόλουθα:
– Ουδέποτε αναφέρθηκε στους αρμόδιους μάγειρες ή στο λοιπό αρμόδιο διοικητικό προσωπικό της Φοιτητικής Εστίας το παραμικρό σχετικά με το θέμα της ύπαρξης εντόμου σε φαγητό που διατέθηκε από την Εστία στις 21-2- 2018 και πολύ περισσότερο ουδέποτε επιδείχθηκε το παραμικρό ώστε να διαπιστωθεί ή όχι το όποιο πρόβλημα που αφορά στην σωστή παρασκευή του φαγητού στο μαγειρείο.
– Το Εστιατόριο της Φοιτητικής Εστίας Πάτρας , είναι το μεγαλύτερο εστιατόριο της χώρας μας, όπου έχουν το δικαίωμα σίτισης πάνω από 8.000 φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών. Στο Εστιατόριο παρασκευάζονται και διατίθενται καθημερινά πάνω από 4.000 μερίδες φαγητού .
– ΟΥΔΕΠΟΤΕ υπήρξε το παραμικρό πρόβλημα διατροφής από το 1995 που λειτουργεί το εστιατόριο για την εξυπηρέτηση όλων των δικαιούχων δωρεάν σίτισης φοιτητών του Πανεπιστημίου Πατρών. Ο ΕΦΕΤ που συστηματικά ελέγχει την λειτουργία του έχει πιστοποιήσει επανειλημμένα την ορθή παρασκευή και διάθεση του φαγητού και την επακριβή τήρηση των σχετικών κανόνων και προϋποθέσεων.
– Το Πανεπιστήμιο Πατρών, το ΙΝΕΔΙΒΙΜ και το προσωπικό της Εστίας καταβάλλουν συστηματικές και επίπονες προσπάθειες για την περαιτέρω βελτίωση των συνθηκών λειτουργίας και την διασφάλιση της σωστής και ποιοτικής παρασκευής και διάθεσης του φαγητού στους φοιτητές του Πανεπιστημίου. Ιδιαίτερα η εξαιρετική συνεργασία με το ΙΝΕΔΙΒΙΜ που έχει πλέον εξασφαλιστεί, θα προσφέρει απτά αποτελέσματα και εμφανή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών».