Η Ρόδος στο επίκεντρο, με τον εκπαιδευτικό να κατηγορείται για αποπλάνηση 14χρονης μαθήτριας. Τι κατέθεσε η ανήλικη και πώς απάντησε ο καθηγητής της…
Η εκδίκαση της υπόθεσης πλησιάζει και η Ρόδος περιμένει την απόφαση. Εκπαιδευτικός κατηγορείται για αποπλάνηση 14χρονης μαθήτριας που γνώρισε στο σχολείο που της έκανε μάθημα. Ο ίδιος αρνείται ότι την κακοποίησε και μιλάει για μια αγάπη πλατωνική. Η ανήλικη όμως, έκανε λόγο για ολοκληρωμένη σχέση, που αποκαλύφθηκε μια νύχτα που επέστρεφε σπίτι. Τότε ο κατηγορούμενος ήρθε στα χέρια με τον πατέρα της και το κουβάρι της υπόθεσης άρχισε να ξετυλίγεται. Την απόφαση περιμένουν εκτός από τις δύο οικογένειες, συνάδελφοι και φίλοι τόσο του καθηγητή όσο και της μαθήτριας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Την 1η Μαρτίου 2023 θα εκδικαστεί μετά από αναβολές ενώπιον του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ρόδου, η υπόθεση με κατηγορούμενο για αποπλάνηση ανηλίκου και προσέλκυση παιδιού για γενετήσιους λόγους έναν 53χρονο εκπαιδευτικό που φέρεται να διατηρούσε ερωτική σχέση με 14χρονη μαθήτρια.
Ο εκπαιδευτικός φέρεται την 30ή Νοεμβρίου 2019 στις 03.00 να εισήλθε παράνομα σε περικλεισμένο χώρο της οικίας του 49χρονου πατέρα της μαθήτριας και να του προκάλεσε σωματικές βλάβες, χτυπώντας τον με τα χέρια στο πρόσωπο. Ο 49χρονος ανταπέδωσε τα χτυπήματα, ενώ η σύζυγός του κάλεσε την αστυνομία.
Στην πορεία η ανήλικη, σε κατάθεσή της ανέφερε ότι είχε αρχικά φιλική σχέση με τον κατηγορούμενο από το σχολείο της και όταν μετατέθηκε από αυτό είχαν επαφές μέσω του facebook. H σχέση αυτή εξελίχθηκε και τον Σεπτέμβριο του 2018 βρέθηκαν και φιλήθηκαν, ενώ από τον Απρίλιο του 2019 η σχέση τους είχε μετατραπεί σε ερωτική με την ανήλικη να διατείνεται ότι είχε εκφράσει την άρνησή της πολλές φορές.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Δημοκρατική» στην κατάθεση που έδωσε ενώπιον αξιωματικού της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ρόδου η ανήλικη ανασκεύασε μερικώς τα όσα είχε καταθέσει αρχικώς τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι τα όσα συνέβησαν μεταξύ αυτής και του εκπαιδευτικού έγιναν με την θέλησή της χωρίς την άσκηση βίας ή πίεσης, ενώ αναφέρεται διεξοδικά στον τρόπο που γνωρίστηκαν και στις σχέσεις αγάπης που είχαν αναπτύξει μεταξύ τους.
Τόνισε ότι ήταν καλός μαζί της, ότι της είχε δωρίσει ένα βραχιόλι και παραπέρα ότι δεν επιθυμεί την δίωξή του. Ο εκπαιδευτικός από την άλλη σε υπόμνημα έγγραφων εξηγήσεών του αρνήθηκε τα όσα του αποδίδονται τονίζοντας ότι δεν υπήρξε βιασμός αλλά ούτε σεξουαλική επαφή, προσθέτοντας ότι με την ανήλικη υπήρξε μια πλατωνική αγάπη και δεν θα έκανε κάτι που θα έθιγε την αξιοπρέπειά της και μάλιστα ενάντια στην θέλησή της.