«Γλυκοφιλούσα 5», με μεταφορική ικανότητα 210 οχημάτων και 1.000 επιβατών. Το πλοίο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο του Ομίλου Θεοδωρόπουλου, αποκλειστικά από το προσωπικό και τεχνίτες του ελληνικού ναυπηγείου. Σχεδιάστηκε από ελληνικό ναυπηγικό γραφείο με έδρα τον Πειραιά και εν αναμονή αγοραστή ξεκίνησε ήδη τα πρώτα του δρομολόγια στη γραμμή Σαλαμίνα- Πέραμα, όπως ανέφερε ο Γιάννης Θεοδωρόπουλος, τεχνικός διευθυντής του Ομίλου. Για την κατασκευή του, που διήρκεσε επτά μήνες, έχουν εργαστεί περισσότερα από 300 άτομα.
Κατά τον κ.Θεοδωρόπουλο, το σκάφος έχει κατασκευαστεί με τις πλέον σύγχρονες μεθόδους και εξαγωγικό προσανατολισμό, καθώς έχει “σχεδιαστεί για καταστάσεις πάγου μέχρι και 70 εκατοστών, προκειμένου να πουληθεί στις αγορές του εξωτερικού”. Πρόκειται για το έβδομο πλοίο που έχει κατασκευαστεί από την εταιρία και ως “τελικό προϊόν” στόχος είναι να πουληθεί στις αγορές του εξωτερικού με τα προηγούμενα έξι να έχουν ήδη πουληθεί.
Για το συγκεκριμένο σκάφος, το «Γλυκοφιλούσα 5», στόχος είναι αγοραστές “στις Βόρειες αγορές, στην Ουκρανία και Ρωσία, ειδικά στην περιοχή της Κριμαίας (όπου) έχει ανάπτυξη η γραμμή, υπάρχει αγοραστικό ενδιαφέρον” τονίζει ο κ.Θεοδωρόπουλος.