Τοπικά Νέα

Σκόπελος: Η καλύτερη διαφήμιση ενόψει καλοκαιριού – «Αισθάνεσαι πως είσαι ο μεγάλος πρωταγωνιστής»

Η Σκόπελος είναι πανέτοιμη να δώσει και να κερδίσει τη μάχη του τουρισμού, το φετινό καλοκαίρι. Οι διαφημίσεις για τις παραλίες του νησιού, λειτουργούν προς αυτή την κατεύθυνση…

Στη λίστα με τους τουριστικούς προορισμούς που ταυτίστηκαν με διαχρονικές κινηματογραφικές επιτυχίες εντάχθηκε πρόσφατα η Σκόπελος. Το άρθρο δημοσιεύθηκε στη δημοφιλή ιστοσελίδα movieweb.com, την οποία κάθε μήνα επισκέπτονται επτά εκατομμύρια φίλοι της μεγάλης οθόνης.

Σύμφωνα με τον συντάκτη της λίστας, η Σκόπελος διακρίνεται στην τρίτη θέση για την «πρωταγωνιστική παρουσία» των μαγευτικών παραλιών της στο κορυφαίο κινηματογραφικό μιούζικαλ όλων των εποχών Mamma Mia. Το νησί είναι ο μοναδικός προορισμός από Ελλάδα και Ευρώπη που συμπεριλαμβάνεται στην προτεινόμενη κατάταξη και η προβολή εντάσσεται στις ενημερωτικές προσπάθειες του δήμου.

Επιπλέον, η λίστα περιλαμβάνει την Καλιφόρνια για την ταινία Point Break, τη Χαβάη για την παρουσία της σε τρεις ταινίες (Lilo & Stitch, Moanna και Forgeting Sarah Marshall), το Μαϊάμι για την ταινία Baywatch και την Ταϋλάνδη για την επιτυχία The Beach.

«Χτίζουμε πάνω στην αναγνωρισιμότητα που κέρδισε η Σκόπελος μέσω της ταινίας Mamma Mia και κερδίζουμε νέες διεθνείς αναφορές και διακρίσεις. Στη Σκόπελο, οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να βιώσουν την εμπειρία μέσα από θεματικά Mamma Mia tours και να νοιώσουν πρωταγωνιστές», τονίζει η πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Σκοπέλου, Ιωάννα Ευσταθίου. Σημειώνεται, ότι το νέο τουριστικό λογότυπο «Skopelos: A Piece of Your Heart!» και το ανανεωμένο υλικό του δήμου έχουν στόχο και την ανάδειξη της σύνδεσης του προορισμού με το μιούζικαλ.

Τοπικά Νέα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Τοπικά Νέα: Περισσότερα άρθρα