Τα παραπάνω επισήμανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης με την ευκαιρία της άφιξης και του δεύτερου μετροπόντικα στον σταθμό Ανάληψης, η οποία ολοκληρώνει, με καθυστέρηση έξι ετών, τη διάνοιξη και των δύο σηράγγων του έργου.
Ο ίδιος γνωστοποίησε ότι αύριο ξεκινά ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του μετρό στην Αθήνα, “ένα επίσης μεγάλο έργο αξίας 1,5 δισ. Ευρώ”.
Ερωτηθείς για τις καθυστερήσεις που έχει προκαλέσει η ανεύρεση αρχαιότητων στα εργοτάξια του μετρό, ο κ. Σπίρτζης είπε: «Όταν έχουμε τέτοιου είδους έργα, ο γνώμονας δεν είναι μόνο να ολοκληρώνονται στην ώρα τους, αλλά και να προστατεύεται η πολιτιστική μας κληρονοιμιά. Να προστατευτούν, να αναδειχθούν και να αποτελέσουν τοπόσημο για τη Θεσσαλονίκη για πάρα πολλές δεκαετίες οι αρχαιότητες».
Ο υπουργός τόνισε ότι στον σταθμό Αγ. Σοφίας, όπου επίσης έχουν βρεθεί αρχαιότητες δεν υπάρχουν ουσιαστικά προβλήματα, καθώς τα αξιόλογα ευρήματα βρίσκονται εκτός του κελύφους του σταθμού.
Πρόσθεσε δε, ότι «τα έργα, στην πράξη πλέον, δεν είναι καμιάς κυβέρνησης, υπουργού, περιφερειάρχη, δημάρχου, αλλά των ανθρώπων που πληρώνουν γι αυτά, δηλαδή των πολιτών. Εμείς δοκιμαζόμαστε για την αποτελεσματικότητά μας και για το πώς ο καθένας από εμάς συμβάλλει στην υλοποίηση των έργων με το μικρότερο κόστος και τη μεγαλύτερη διαφάνεια αλλά και στο να ολοκληρώνονται στην ώρα τους”.
Ο υπουργός ευχαρίστησε όλους τους εμπλεκόμενους στο έργο -κατασκευαστές, Αττικό Μετρό, τεχνικό κόσμο, Περιφέρεια, Δήμο και φορείς- τονίζοντας ότι με καλή διάθεση όλοι έχουν εισφέρει ώστε να λυθούν τα προβλήματα και το έργο να οδεύσει προς την ολοκλήρωσή του.