Όλα ξεκίνησαν πριν από λίγες μέρες, όταν η γνωστή δημοσιογράφος κατήγγειλε μέσα από την προσωπική της σελίδα στο facebook, τα όσα έζησε με φίλους της, σε γνωστή ταβέρνα της Σύρου. Όπως έγραψε η Μαρία Δεναξά...
ο λογαριασμός ήταν αρκετά «φουσκωμένος», δεν υπήρχαν πουθενά αναρτημένες οι τιμές, δεν τους δόθηκε κατάλογος για να τις δουν, το μαγαζί δεν είχε POS και στην απόδειξη δεν αναφέρονταν τα πιάτα που παρήγγειλαν. Στην ανάρτησή της μάλιστα υπήρχε και η σχετική απόδειξη που βλέπετε παρακάτω…
Μετά από λίγα 24ωρα, η υπεύθυνη της ταβέρνας έλυσε τη σιωπή της, στο facebook. Στην ανάρτησή της, επιλέγει τη λέξη «κατηγορούμενη» για να συστηθεί στο διαδικτυακό κοινό και ευχαριστεί τη Μαρία Δεναξά για τη διαφήμιση. Αναρωτιέται γιατί η δημοσιογράφος δεν κάλεσε τις αρμόδιες αρχές και τονίζει πως όποιος θέλει να φάει μισό μέτρο χταπόδι θα το πληρώσει, όπως κάνει και η ίδια…
Η ανάρτηση της Μαρίας Δεναξά που έγινε viral
«Είπαμε να βγούμε για μεζέ και την «πατήσαμε»… σαν τουρίστες! 1 κομμάτι χταπόδι (1 μικρό πλοκάμι), 18 ευρώ! Τα δύο 36! 5 ροδέλες καλαμάρι τηγανητό 11 ευρώ, συν ένα μπουκάλι νερό και κουβέρ 54,50 ευρώ! Και φυσικά ούτε το δείγμα χταποδιού αλλά ούτε και το καλαμάρι ήταν φρέσκα. Κι όχι δεν τα ζύγισαν μπροστά μας γιατί δεν είναι ΤΟ εστιατόριο. Ένα μικρό μαγαζί είναι στριμωγμένο μεταξύ ενός γωνιακού καταστήματος και ενός ιχθυοπωλείου, σε δρόμο περαστικό που οδηγεί στα μανάβικα της Ερμούπολης, σε χρώματα και διακόσμηση τυποποιημένου φολκλόρ.
Στο άκουσμα των γαλλικών η σερβιτόρα μας πέρασε για ξένους, παρόλο που διευκρινίσαμε ότι μιλάμε άπταιστα ελληνικά. Εκείνη έκανε πως δεν άκουσε. Όπως δεν άκουσε ότι ζητήσαμε τιμοκατάλογο τουλάχιστον τρείς φορές. Άρχισε να αραδιάζει τι έχει το κατάστημα και χαλαροί από τις διακοπές, αλλά κυρίως ανυποψίαστοι, παραγγείλαμε τα παραπάνω…
Η γεύση τυποποιημένη, όχι όμως οι τιμές όπως διαπιστώσαμε λίγη ώρα αργότερα. Παρόλο που δεν ήταν ευκολοχώνευτες, ζητήσαμε ως … καλοί «τουρίστες», να πληρώσουμε με τραπεζική κάρτα αλλά όπως μας είπαν το κατάστημα δεν διαθέτει POS και παίρνει μόνο μετρητά, ενώ στην απόδειξη δεν υπάρχει καμία αναφορά απο τα πιάτα που παραγγείλαμε. Οποιος ψάξει να βρεί στο κατάστημα (στο οποίο τρώνε πολλοί τουρίστες), που υπάρχουν αναρτημένες οι τιμές, απλά θα χάσει τον χρόνο του, τουλάχιστον μέχρι σήμερα…
Ως τουρίστρια λοιπόν που λείπει 23 απο την Ελλάδα, ενήργησα αλά γαλλικα. Τηλεφώνησα στο τετραψήφιο νούμερο του ΣΔΟΕ και μου είπαν οτι δεν ειναι αρμοδιότητα τους. Η κοστολόγηση και να απευθυνθώ στο κέντρο προστασίας καταναλωτή ή στον συνήγορο του καταναλωτή. Ισως, μου είπαν θα μπορουσε να γινει κατι για το POS… Πήρα στο κέντρο προστασίας καταναλωτή και για να φιλοτιμηθούν να απαντήσουν ιςως να περίμενα μεχρι και το τέλος των διακοπών! Όποτε οπως επαναλάμβανε ο τηλεφωνητής τους, πήγα κι εκανα καταγγελία μέσω της ιστοσελίδας τους. Τωρα αν θα την διαβάσει κάποιος θα σας γελάσω γιατι εδω είναι Ελλάντα! Εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά. Ωστόσο ειναι κρίμα να αποφέρουν πλήγμα στο νησί και σε ευσυνείδητους επαγγελματίες, τέτοιοι απατεώνες οι οποίοι παραμένουν στο απυρόβλητο. Σύρος, Αύγουστος 2017»