Site icon NewsIT
20:49 | 02.12.17

Σύρος: Απίστευτα πράγματα σε πτήση για Αθήνα – Έξαλλοι οι επιβάτες του αεροπλάνου – Το τελεσίγραφο που άναψε φωτιές!

Σύρος: Απίστευτα πράγματα σε πτήση για Αθήνα – Έξαλλοι οι επιβάτες του αεροπλάνου – Το τελεσίγραφο που άναψε φωτιές!
Newsit Newsroom

- Το αεροπορικό ταξίδι Σύρος - Αθήνα έκρυβε ταλαιπωρία και πολλές δυσάρεστες εκπλήξεις - Τα προβλήματα ξεκίνησαν πριν την απογείωση όταν 35 άτομα έκαναν check in στο αεροδρόμιο - Όταν το αεροπλάνο έφτασε στο Ελ. Βενιζέλος οι επιβάτες ήταν λιγότεροι και ήρθε το 2ο σοκ - Έξω φρενών οι ταξιδιώτες που δηλώνουν αποφασισμένοι να ζητήσουν αποζημιώσεις - Οι κινήσεις της αεροπορικής εταιρείας μετά την πτήση που έγινε θέμα συζήτησης

Μια απίστευτη περιπέτεια που κατέληξε σε εντάσεις έζησαν οι επιβάτες πτήσης της SKY EXPRESS από την Σύρο με προορισμό την Αθήνα. Όλα ξεκίνησαν το μεσημέρι της Παρασκευής (01-12-2017) και συγκεκριμένα στις 14:05 οπότε και ήταν προγραμματισμένο να απογειωθεί το αεροπλάνο. Σε αυτό είχαν προγραμματίσει να ταξιδέψουν 35 άτομα.

Η μέρα των επιβατών δεν άρχισε με τους καλύτερους οιωνούς καθώς οι καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν με τους ισχυρούς νοτιάδες, ήταν μόνο η αρχή. Οι επιβάτες περίμεναν 1,5 ώρα στο αεροδρόμιο της Σύρου. Το τραγελαφικό της υπόθεσης όμως θα ερχόταν μετά την αναμονή στο αεροδρόμιο του νησιού.

Το απίστευτο αίτημα πριν την απογείωση

Σύμφωνα με τους επιβάτες τη στιγμή που έφτασε η ώρα να κάνουν check in τους ενημέρωσαν ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το βάρος και πρέπει να βρεθούν τρεις εθελοντές άντρες ή τέσσερις γυναίκες να μείνουν πίσω και να φύγουν την επόμενη μέρα. Όπως καταλαβαίνετε αυτό προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, καθώς για να φτάσουν οι επιβάτες να ταξιδέψουν με το αεροπλάνο, σίγουρα θα είχαν ένα παραπάνω λόγο να φτάσουν πιο γρήγορα στον προορισμό τους.

Σε περίπτωση που κανείς δεν θα έκανε πίσω σε αυτή την πρόταση της εταιρείας θα αναγκάζονταν οι υπάλληλοι του αεροδρομίου να ακολουθήσουν το γράμμα του νόμου και να προηγηθούν επιβάτες με παιδιά, ευπαθείς ομάδες κλπ. Τελικά μετά από πολλές συζητήσεις, βρέθηκαν τέσσερις άνθρωποι που δέχτηκαν να αλλάξουν πτήση και να αναχωρήσουν την επόμενη μέρα.

Ταλαιπωρία και στο Ελευθέριος Βενιζέλος

Ωστόσο θα πρέπει να σημειωθεί ότι στη πτήση ταξίδεψαν 30 επιβάτες και όπως αντιλαμβάνεστε στο αεροσκάφος υπήρχαν δεκάδες κενές θέσεις. Η ταλαιπωρία των επιβατών όμως, όπως αποδείχθηκε δεν είχε τελειώσει και μάλιστα επαναλήφθηκε μόλις το αεροπλάνο έφτασε το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Το μόνο που άλλαξε ήταν το αεροδρόμιο και το μέρος!  Κι αυτό γιατί η εταιρεία επέλεξε χωρίς να ενημερώσει τους επιβάτες να τους στείλει στο Ελευθέριος Βενιζέλος χωρίς τις αποσκευές τους!

Την ώρα λοιπόν που νόμιζαν ότι δόθηκε τέλος στη ταλαιπωρία τους, ενημερώθηκαν ότι οι αποσκευές τους, δεν ταξίδεψαν με το αεροσκάφος αλλά με το πλοίο  της γραμμής, το οποίο αναχώρησε περίπου μια ώρα αργότερα από την  ώρα που αναχώρησε το αεροσκάφος από την Σύρο και το οποίο θα έφτανε στις 21.00 το βράδυ στο λιμάνι του Πειραιά.

Αγωνία για τις αποσκευές

Οι στιγμές που ακολούθησαν ήταν επικές και κωμικοτραγικές. Όπως ήταν φυσικό η εξέλιξη αυτή προκάλεσε την οργή και τον εκνευρισμό, μέχρι του σημείου της αδιαθεσίας ορισμένων επιβατών της πτήσης.

Η εταιρεία τους ενημέρωσε ότι θα αναλάβει να τους παραδώσει τις βαλίτσες την επομένη μέρα ωστόσο οι επιβάτες της πτήσης είχαν διαφορετική άποψη καθώς μετά απ όλα αυτά σύμφωνα με τα όσα μας δήλωσαν η εμπιστοσύνη τους προς την εταιρεία είχε χαθεί!

“Μετά από πανικό στο αεροδρόμιο, καταφέραμε να πάρουμε τις βαλίτσες μας από το πλοίο το βράδυ ενώ η εταιρεία είχε μια απαράδεκτη συμπεριφορά. Επιβάτες με ανταπόκριση για αλλού , ταξίδεψαν χωρίς βαλίτσες . Φτάσαμε στο Πειραιά και είδαμε τα πράγματά μας στο πλοίο χωρίς φορτωτική, μαζεμένα σε μία γωνία. Το μόνο που έκανε η εταιρεία να στείλει κάποιον υπάλληλο να καταγράψει τις αποσκευές» δήλωσε στο Cyclades24 μια επιβάτης.

Επιβάτες έτοιμοι να ζητήσουν αποζημίωση

Σύμφωνα με πληροφορίες, αρκετοί  επιβάτες θα διαπραγματευθούν την αποζημίωσή τους για τη διπλή αυτή ταλαιπωρία που υπέστησαν μέσα σε λίγες ώρες και για τον τρόπο με τον οποίο τους αντιμετώπισε η εταιρεία, ενώ περιμένουν τους υπευθύνους να ζητήσουν δημόσια συγγνώμη.

Η αεροπορική εταιρία που μετράει κάτι παραπάνω από μια δεκαετία πτήσεων και στα πρώτα της βήματα έδειξε θετικά στοιχεία, φαίνεται ότι έκανε λάθος κίνηση, απέναντι στο επιβατικό κοινό που την επιλέγει.

Κι αν όλα αυτά συμβαίνουν τώρα που δεν έχει κορυφωθεί η τουριστική σεζόν προφανώς τα πράγματα θα χειροτερέψουν την περίοδο high season. Σε μια χρονιά που περιμένουμε τόσα από τον τουρισμό πρέπει όλοι να κάνουμε το καλύτερο για να ξαναέρθουν και του χρόνου οι τουρίστες.

Πηγή: cyclades24.gr

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version