Όπως δήλωσε στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος του ΔΣ του ΟΣΕΘ, Κώστας Αμπατζάς, στο περιθώριο του 8ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Έρευνα στις Μεταφορές, που διεξάγεται στο Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης, ο ανασχεδιασμός, προβλέπει, μεταξύ άλλων, αύξηση των δρομολογίων, λαμβάνοντας υπόψη τις ελλείψεις και τα υπάρχοντα προβλήματα εξυπηρέτησης, ενώ αργότερα -με την λειτουργία της γραμμής του μετρό- τις νέες ανάγκες που θα προκύψουν.
Ο κ. Αμπατζάς ανέφερε ότι στόχος είναι να μπουν σε κίνηση περισσότερα από 400 λεωφορεία, σχεδόν διπλάσια αύξηση σε σύγκριση με τον στόλο που λειτουργούσε όταν ανέλαβαν οι νέες διοικήσεις (240 λεωφορεία).
«Σε αυτήν τη φάση μελετούμε τις ελλείψεις και τα προβλήματα και πολύ σύντομα θα είμαστε σε θέση να δούμε τις απαραίτητες επεμβάσεις που πρέπει να κάνουμε ώστε το σύνολο των δρομολογίων να ανασχεδιαστεί προς όφελος του επιβατικού κοινού, και σε δεύτερο επίπεδο να δούμε την ύπαρξη των δρομολογίων κουμπωμένα πάνω στη βασική γραμμή του μετρό. Αρκετά πριν τα Χριστούγεννα θα είμαστε έτοιμοι να θέσουμε στόχους και χρονικό όριο σε αυτήν τη διαδικασία» σημείωσε.
Όπως ανέφερε το θέμα των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης είναι πολύπαθο και ευελπιστούμε με τις παρεμβάσεις που γίνονται και από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και από την πλευρά των διοικήσεων να έχουμε πολύ σύντομα απτά αποτελέσματα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ