Τοπικά Νέα

Θεσσαλονίκη: Ατελείωτες ουρές στα νέα διόδια – Καθυστερήσεις που προκαλούν έντονο εκνευρισμό

Τεράστιες ουρές σημειώνονται τις τελευταίες δύο μέρες στην περιοχή του Λαγκαδά με το άνοιγμα των παράπλευρων διοδίων «Λαγκαδά – Σερρών»…

Έντονος είναι ο προβληματισμός των πολιτών που κινούνται σε καθημερινή από τον συγκεκριμένο δρόμο, αλλά και των επαγγελματιών της περιοχής, οι οποίοι κάνουν λόγο για μείωση της αγοραστικής κίνησης και τεράστιες καθυστερήσεις στις μετακινήσεις.

Τα νέα διόδια βρίσκονται σε ένα σημείο του δρόμου (σ.σ. Θεσσαλονίκης -Καβάλας μετά το Δερβένι, στον κόμβο των Σερρών) όπου οι οδηγοί μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητες μέχρι 130 χλμ/ώρα, με αποτέλεσμα να «πέφτουν» απότομα στον συγκεκριμένο σταθμό διοδίων που έχει τοποθετήσει η Εγνατία Οδός ΑΕ. Πρόκειται για τον πλευρικό Σταθμό του κλάδου 3 του Κόμβου Λαγκαδά (κατεύθυνση προς Σέρρες).

Όπως εξήγησε στο GRTimes.gr ο δήμαρχος Λαγκαδά, Ιωάννης Ταχματζίδης τα διόδια βρίσκονται σε λειτουργία εδώ και δύο μέρες, ενώ οι αντιδράσεις της κοινωνίας είναι πολλαπλές και έντονες: «Υπάρχει οικονομική επιβάρυνση του δήμου, καθυστερούν την καθημερινότητα των πολιτών και μειώνουν την αγοραστική κίνηση σε μία περιοχή που είναι ήδη σχετικά υποβαθμισμένη. Μόνο προβλήματα έχει δημιουργήσει η τοποθέτηση των συγκεκριμένων διοδίων», εόπε χαρακτηριστικά.

Ο δήμαρχος υπογράμμισε ακόμη ότι τέτοια κίνηση είναι λάθος αυτή χρονική περίοδο, διότι λόγω καλοκαιριού η κίνηση είναι αυξημένη και δημιουργούνται τεράστιες καθυστερήσεις για τους οδηγούς. «Το καλοκαίρι τα διόδια έπρεπε να μείνουν ελεύθερα, γιατί η κίνηση διπλασιάζεται αυτή την περίοδο. Είναι ανεπίτρεπτο ότι μπήκαν διόδια τώρα και λειτουργεί μόνο η μία λωρίδα, από τις δύο. Σκεφτείτε ότι δεν θα υπάρξει οικονομικό όφελος για την Εγνατία Οδό με βάση το κόστος δημιουργίας των πλευρικών διοδίων Λαγκαδά – Σερρών».

Μιλώντας στο GRTimes.gr ο πρόεδρος του Εμποροεπαγγελματοβιοτεχνικού Συλλόγου Λαγκαδά, Σταύρος Βαρβαρίδης, προσθέτει την έντονη αγανάκτηση των επαγγελματιών της περιοχής: «Το παράδοξο είναι ότι έφτιαξαν διόδια σ’ έναν δήμο 40 χιλιάδων κατοίκων και μάλιστα σε ένα σημείο όπου δεν είναι για έξοδο σε διεθνή δρόμο, αλλά για τοπικές οδούς».

Προβληματισμός υπάρχει και για τη μελλοντική μείωση της αγοραστικής κίνησης, με τους πολίτες των γύρω περιοχών να προτιμούν άλλες περιοχές, πιο προσβάσιμες από τον δήμο Λαγκαδά σύμφωνα με τον κ. Βαρβαρίδη. «Μειώνεται η αγοραστική δύναμη της αγοράς, διότι από Λαγκαδά προς Θεσσαλονίκη εκατοντάδες πολίτες μπορεί να περάσουν τα διόδια 2-3 φορές την ημέρα για να μετακινηθούν στην εργασία τους». 

Το μεγάλο πρόβλημα των συγκεκριμένων διοδίων είναι ότι λειτουργεί μόνο ένα ταμείο, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται μεγάλες καθυστερήσεις.

Τοπικά Νέα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Τοπικά Νέα: Περισσότερα άρθρα