Ο κ. Μυλόπουλος προανήγγειλε, επίσης, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην οδό Βενιζέλου από το καλοκαίρι, αλλά και ένα τριήμερο εκδηλώσεων εντός του Μαΐου, υπό τον τίτλο “Άνοιξη στο Μετρό”. “Έχει ήδη γίνει η οδοσήμανση από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και αναμένεται η ρύθμιση των σηματοδοτών. Το συγκεκριμένο τμήμα, μήκους περίπου 200 μέτρων, είχε μονοδρομηθεί τον Νοέμβριο του 2013 και σήμερα, καθώς έχουν ουσιαστικά στερεωθεί οι αρχαιολογικές ανασκαφές στον σταθμό Αγ. Σοφίας, ξαναδίνεται σε κυκλοφορία δύο όψεων” υπογράμμισε ο κ. Μυλόπουλος.
Εξήγησε, δε, ότι αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει μέχρι να τελειώσει το έργο κατασκευής του Μετρό και επισήμανε ότι οι διαδικασίες για την επίτευξη του σημερινού στόχου “έτρεξαν” με γοργό ρυθμό, προκειμένου να διευκολυνθεί η κίνηση επί της οδού Εγνατίας, που έγινε δυσχερέστερη λόγω του περιορισμού της κυκλοφορίας σε τμήμα της οδού Βενιζέλου μόνο σε μία λωρίδα.
Ερωτηθείς για την οδό Βενιζέλου, ο κ. Μυλόπουλος επισήμανε ότι θα κλείσει τελείως στο τμήμα πάνω από την Ερμού και έως την Εγνατία για “έναν έως δύο μήνες στη διάρκεια του καλοκαιριού και μέχρι να κατασκευαστεί η πλάκα οροφής του σταθμού”. Βέβαια, όπως έσπευσε να διευκρινίσει, η διάρκεια αποκλεισμού του συγκεκριμένου τμήματος “θα εξαρτηθεί από την πρόοδο της αρχαιολογικής έρευνας”.
Μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος της “ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.” σημείωσε ότι οι καταλήψεις των εργοταξίων σταδιακά περιορίζονται και τόνισε ότι πριν από τη διοργάνωση της φετινής Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), τον Σεπτέμβριο, θα έχει απελευθερωθεί το τμήμα στην περιοχή του Συντριβανίου, “εκεί που σήμερα δημιουργείται ένα σαλιγκάρι στην κυκλοφορία”.
“Άνοιξη στο Μετρό”, τον Μάιο
Εντός του Μαΐου και για ένα τριήμερο, θα έχουν τη δυνατότητα οι Θεσσαλονικείς να διαπιστώσουν …ιδίοις όμμασι τα αρχαιολογικά ευρήματα που αποκαλύφθηκαν στη διάρκεια κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης, αλλά και την πρόοδο που έχει γίνει στο έργο, στη διάρκεια των εκδηλώσεων “Ανοιξη στο Μετρό”.
Όπως τόνισε ο κ. Μυλόπουλος, στο τριήμερο αυτό θα γίνουν εκθέσεις φωτογραφίας και θα εκτεθούν και ευρήματα σε “κάποιον ή κάποιους” από τους πιο προχωρημένους κατασκευαστικά σταθμούς, ήτοι τους σταθμούς Ευκλείδη, Παπάφη, Συντριβάνι, ίσως και του Σιδηροδρομικού Σταθμού.
Πηγή: thestival.gr – Με πληροφορίες από ΑΠΕ ΜΠΕ