Παραμένουν τα προβλήματα στην υδροδότηση και περιοχές στη Θεσσαλονίκη όπως το Πανόραμα και τμήματα του Επταπυργίου έχουν νερό με το… σταγονόμετρο. Έξι μέρες μετά, η ΕΥΑΘ "θυμήθηκε" να ζητήσει συγγνώμη από τους πολίτες.
Η Θεσσαλονίκη εξακολουθεί να ταλαιπωρείται μετά το πρόβλημα με το νερό που οδήγησε χιλιάδες πολίτες σε απόγνωση. Σύμφωνα με την ΕΥΑΘ, στις βόρειες και υψηλές περιοχές του Πανοράματος και σε τμήματα του Επταπυργίου παρουσιάζονται τμηματικά προβλήματα υδροδότησης. Και αυτό κυρίως λόγω υπερκατανάλωσης μετά την παρατεταμένη διακοπή.
Σε ό,τι αφορά στην υδροδότηση της πόλης, το βράδυ της Κυριακής (01.04.2018) η ΕΥΑΘ ενημέρωσε ότι οι ποσότητες νερού που εισέρχονται στο δίκτυο της πόλης είναι απολύτως ικανοποιητικές, δεδομένου ότι η μέση ωριαία παροχή νερού από την Αραβησσό, τον Αλιάκμονα (Εγκατάσταση Επεξεργασίας Νερού) και συμπληρωματικές πηγές αγγίζει τα 12.000 κ.μ., ποσότητα μεγαλύτερη από τη συνηθισμένη που είναι τα 10.500 κ.μ./ώρα.
Και ενώ το πρόβλημα ακόμα δεν έχει αποκατασταθεί πλήρως, η ΕΥΑΘ ζήτησε “συγγνώμη” από τους πολίτες. Η συγγνώμη ήρθε αργά το βράδυ της Κυριακής (01.04.2018) με ανακοίνωση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της εταιρίας, Γιάννη Κρεστενίτη.
ΕΥΑΘ: Συγγνώμη…
Ο Γιάννης Κρεστενίτης ζήτησε συγγνώμη εκ μέρους της διοίκησης της ΕΥΑΘ και του ίδιου προσωπικά για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι πολίτες στη Θεσσαλονίκη. Μια συγγνώμη που άργησε πολλές μέρες. Μέρες που οι κάτοικοι της πόλης στερήθηκαν ένα βασικό αγαθό: το νερό.
Όπως αναφέρει, έγιναν υπεράνθρωπες προσπάθειες από την ΕΥΑΘ και τα συνεργεία της για την αποκατάσταση της βλάβης και την επανατροφοδότηση της πόλης. Ο Γ. Κρεστενίτης, ανακοίνωσε, ότι θα ενημερώσει τη σειρά των ενεργειών της εταιρίας και για το τι πρέπει να γίνει για την αντιμετώπιση της έλλειψης νερού από την πόλη.
Η ανακοίνωση του Γιάννη Κρεστενίτη
“Αν και η μεγάλη και πολύ σοβαρή βλάβη του αγωγού της Αραβησσού αποκαταστάθηκε τεχνικά εντός του χρονοδιαγράμματος που είχε δοθεί από την αρχή, δηλ. το μεσημέρι της Παρασκευής 30/3/18, αν και η επανατροφοδότηση του δικτύου της πόλης με το νερό της Αραβησσού έχει ξεκινήσει εδώ και ένα 24ωρο, έχοντας εξασφαλίσει όλους τους απαραίτητους ελέγχους ποιότητας για το πόσιμο νερό, αν και καταβλήθηκαν υπεράνθρωπες προσπάθειες από τα συνεργεία της εταιρείας, οι πολίτες της Θεσσαλονίκης δυστυχώς ταλαιπωρήθηκαν σημαντικά στερούμενοι ενός κοινού αγαθού όπως το νερό.
Για τον λόγο αυτό η Διοίκηση της ΕΥΑΘ και εγώ προσωπικά ζητούμε συγνώμη και κυρίως από τους πιο ευάλωτους κοινωνικά και οικονομικά συμπολίτες μας. Θεωρούμε βέβαια ότι οφείλουμε να παρουσιάσουμε τη σειρά των γεγονότων, τη σειρά των ενεργειών μας και κυρίως τι πρέπει να κάνουμε για την αντιμετώπιση της έλλειψης νερού από την πόλη“.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ