Με αφορμή τη μελέτη που παρουσιάζεται αργότερα σήμερα, σε σχέση με την ανάδειξη των αρχαιοτήτων στον συγκεκριμένο σταθμό του Μετρό, ο κ. Σιμόπουλος επισημαίνει ότι η προτεινόμενη λύση δεν διαφέρει ιδιαίτερα από την παλαιότερη, η οποία προέβλεπε προσωρινή απόσπαση και επανατοποθέτηση.
“Αποτελεί μάλιστα, κάτω από τις καταστάσεις που επέβαλε ο δήμος, μια αναγκαστική διέξοδο, με πολύ όμως μεγαλύτερο κόστος και χρόνο υλοποίησης, ενώ είναι άγνωστες ακόμη οι πηγές και ο φορέας χρηματοδότησης της αρχαιολογικής πλάζας που εξήγγειλε ο δήμος” υπογραμμίζει ο κ. Σιμόπουλος και προσθέτει πως η Θεσσαλονίκη χρειάζεται ν’ αφήσει πίσω τον διχασμό, καθώς απαιτείται να προχωρήσει το μεγαλύτερο έργο υποδομής στην ιστορία της.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ