Παρασκευή, 22 Νοε.
16oC Αθήνα

Θεσσαλονίκη: Τα μαύρα χάλια της αγοράς και οι φόβοι για νέα λουκέτα – ”Οι ιδιοκτήτες βαράνε μύγες”!

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI

Καταστηματάρχες βλέπουν το τζίρο τους να μειώνεται συνεχώς και δεν κοιτούν το μέλλον με αισιοδοξία. Φόβοι για 20.000 λουκέτα πανελλαδικά έως το τέλος του χρόνου…

Μπορεί την περασμένη Κυριακή οι καταστηματάρχες εμπορικών να είδαν τα ταμεία τους να γεμίζουν, αλλά «με μόνο μία ημέρα δουλειάς και μόνο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, δεν αντιστρέφεται το αρνητικό κλίμα για τους εμπόρους, ούτε πρόκειται να μειωθεί ο κίνδυνος των λουκέτων» επισημαίνει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης (ΕΣΘ), Παντελής Φιλιππίδης, σχολιάζοντας τη δεκαήμερη ενδιάμεση φθινοπωρινή εκπτωτική περίοδο, που ολοκληρώνεται σήμερα. «Οι γενναίες εκπτώσεις δεν δελεάζουν τους καταναλωτές» σημειώνει, τονίζοντας ότι η ενδιάμεση φθινοπωρινή εκπτωτική περίοδο δεν ανακούφισε ούτε στο ελάχιστο τους ιδιοκτήτες των εμπορικών καταστημάτων. «Κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος» λέει και προσθέτει: «Επειδή κυκλοφορεί κόσμος στην Τσιμισκή, δεν σημαίνει ούτε ότι ψωνίζει, ούτε ότι πάει καλά η αγορά. Αν πάμε μια βόλτα στην αγορά της Τούμπας, που είναι μεγάλη και είναι και δίπλα στο κέντρο της πόλης, ζήτημα αν θα βρούμε έναν καταναλωτή, όχι να ψωνίζει, αλλά να κοιτάζει τις βιτρίνες».

Ο κ. Φιλιππίδης κάνει λόγο για «μαύρα χάλια» στην αγορά. «Ζορίζονται οι καταστηματάρχες στο κέντρο της πόλης, αλλά οι υπόλοιποι στις περιφερειακές αγορές… χτυπάνε μύγες». Διατυπώνει, δε, την εκτίμηση ότι τελικά δεν αποκλείεται πανελλαδικά να κατεβάσουν ρολά περισσότερες από 20.000 επιχειρήσεις έως το τέλος του χρόνου και να δημιουργηθούν ακόμα περισσότεροι άνεργοι. Υπενθυμίζει ότι από την αρχή της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, κατέβασαν ρολά περισσότερες από 250.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

«Ο τζίρος πέφτει καθημερινά» υπογράμμιζει και προσθέτει ότι έχει κατατεθεί ήδη πρόταση στην πολιτεία για κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτωτικών περιόδων και αυτές να ισχύουν για τους καταναλωτές δύο φορές τον χρόνο, Φεβρουάριο και Αύγουστο. «Οι καταστηματάρχες κάνουν προσφορές και εκπτώσεις διαρκώς και με τη διενέργεια των ενδιάμεσων περιόδων ουσιαστικά δεν επιτυγχάνεται απολύτως τίποτα, αντίθετα μάλιστα, χάνει την αξία του το μέτρο» υπογραμμίζει.

Εκφράζοντας την απογοήτευσή του για την πορεία της οικονομίας και την «έλλειψη πολιτικής βούλησης να στηριχθεί η μικρομεσαία επιχείρηση», ο κ. Φιλιππίδης τονίζει: «Αν θέλουν να σωθούν οι 700.000 οικογένειες εμπόρων, πρέπει να σταματήσει η οικονομική αφαίμαξή μας και να μας στηρίξουν, ώστε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε δουλειά στον κόσμο που υποφέρει».

Τοπικά Νέα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε