Πέμπτη, 21 Νοε.
17oC Αθήνα

Θεσσαλονίκη: Τέλος τα δρομολόγια για Σμύρνη – Ξεσπάει Τούρκος ναυτιλιακός πράκτορας στο πρακτορείο Anadolu

Θεσσαλονίκη: Τέλος τα δρομολόγια για Σμύρνη – Ξεσπάει Τούρκος ναυτιλιακός πράκτορας στο πρακτορείο Anadolu

Η χαμηλή ζήτηση έριξε την αυλαία μέχρι την ερχόμενη Άνοιξη. Το επόμενο δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη για Σμύρνη, θα γίνει στα τέλη του ερχόμενου Μάρτη…

H ακτοπλοϊκή σύνδεση από τη Θεσσαλονίκη για τη Σμύρνη, που ξεκίνησε στις 10 Οκτωβρίου, ανεστάλη έως τις 31 Μαρτίου λόγω χαμηλής ζήτησης από επιβατικές και μεταφορικές εταιρείες, σύμφωνα με το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Anadolu της Τουρκίας.

Ο πρόεδρος του παραρτήματος του Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου στη Σμύρνη, Γιουσούφ Οζτκούρκ, δήλωσε ότι για την ελληνική εταιρεία είναι ασύμφορη αυτή η θαλάσσια γραμμή. Ο ίδιος εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για την αναστολή της σύνδεσης Σμύρνης – Θεσσαλονίκης, λέγοντας ότι: «η απόφαση αναστολής δεν είναι αποδεκτή από εμάς. Έχουν πραγματοποιηθεί μελέτες σ’ αυτή τη γραμμή για σχεδόν 8 χρόνια. Είχε ως στόχο να φέρει ταχύτερα τα εξαγωγικά φορτία της Τουρκίας στην Ευρώπη».

Η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Σμύρνη πραγματοποιούνταν με πλοίο τύπου RoPax, μεταφοράς επιβατών, φορτηγών και φορτίου, το οποίο αναχωρούσε από Θεσσαλονίκη για Σμύρνη κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή και από Σμύρνη για Θεσσαλονίκη κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή, για ένα ταξίδι που διαρκούσε έως 14 ώρες. Το τελευταίο ταξίδι του πλοίου θα επιστρέψει στη Θεσσαλονίκη στις 4 Δεκεμβρίου.

Στην ανακοίνωση που είχε εκδώσει τον Οκτώβριο με αφορμή την έναρξη των δρομολογίων, η «Levante Ferries» ανέφερε τότε ότι η νέα αυτή γραμμή «δημιουργεί γέφυρα επικοινωνίας ανάμεσα στις γείτονες χώρες της Ελλάδας και της Τουρκίας, οι οποίες έρχονται πλέον πιο κοντά σε επίπεδο εμπορικό, κοινωνικό, πολιτισμικό. H Levante Ferries δεν επιδιώκει μόνο να προαγάγει τα κοινά εμπορικά συμφέροντα Ελλάδας και Τουρκίας, αλλά ακόμα να συσφίξει τις σχέσεις των δύο αυτών χωρών και να αναδείξει όλα εκείνα που τις ενώνουν».

Με βάση την ίδια ανακοίνωση, δεν πρόκειται απλά για σύνδεση της Ελλάδας με την Τουρκία, αλλά και της Ευρώπης με την Ασία: «Έτσι θα εξυπηρετηθούν επιβάτες και φορτία προς την Ευρώπη, τα Βαλκάνια αλλά και αντίστροφα. Πολλά φορτηγά, μέσω της σύνδεσής μας, θα μπορούν να φτάνουν μέχρι το Μπάρι και την Αγκώνα εύκολα και ξεκούραστα, με ένα μόνο εισιτήριο. Η εκατέρωθεν τουριστική κίνηση θα προσεγγίσει προορισμούς που σήμερα είναι τελείως απόμακροι και δυσπρόσιτοι. Θα δημιουργηθούν εκδρομές και περιπλανήσεις που σήμερα δεν μπορούσε κανείς να τις φανταστεί».

Η γραμμή αυτή με το «Smyrna di Levante», που έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 948 επιβάτες και 55 φορτηγά ή 315 ΙΧ οχήματα, σηματοδοτούσε και την επέκτασή της και πέρα από τα εγχώρια ύδατα, στον χώρο των διεθνών πλόων.

Τοπικά Νέα Τελευταίες ειδήσεις