Μετά από καιρό και τεράστια οικονομική ζημιά, φαίνεται πως ήρθε επιτέλους η “ανάσα” που όλοι περίμεναν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Τα εμπορεύματα που είχαν “αλλάξει ρότα” λόγω των περσινών πολύμηνων κινητοποιήσεων, αρχίζουν να επιστρέφουν.
Το εννιάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2009 παρουσιάστηκε αύξηση 10,2% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων. Βέβαια… τα κοντέινερ μπορεί να πληθαίνουν αλλά τα εμπορεύματα που περιέχουν μειώνονται, λόγω της οικονομικής κρίσης. Το συγκεκριμένο 9μηνο, ο συνολικός όγκος των εμπορευμάτων είναι μειωμένος κατά 10,7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι.
Η απεργία στο λιμάνι του Πειραιά πάντως, δεν έχει “στείλει” ακόμα προς τη Θεσσαλονίκη, μεγάλες ποσότητες φορτίων.