Ο εκπρόσωπος του ξενοδοχείου Πανόραμα στο Σιδάρι στην Κέρκυρα έδωσε τη δική του εξήγηση μετά τα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας. Τουρίστες πελάτες της Thomas Cook είχαν καταγγείλει ότι ειδοποιήθηκαν σήμερα το πρωί είτε να κάνουν check out άμεσα μέχρι τις 12.00 το μεσημέρι είτε να πληρώσουν 50 ευρώ ανά άτομο, για να παραμείνουν στο ξενοδοχείο.
Μιλώντας στο Newsit.gr ο εκπρόσωπος του ξενοδοχείου χαρακτήρισε αναληθείς τους ισχυρισμούς που έκανε τουρίστρια. «Η συγκεκριμένη κυρία έκανε σήμερα check out από το ξενοδοχείο μας. Ήταν η προγραμματισμένη ημερομηνία αναχώρησής της, σύμφωνα με το πακέτο που είχε αγοράσει από την Thomas Cook. Σεκιούριτι ήρθαν πράγματι στο ξενοδοχείο, διότι υπήρχε αναβρασμός, καθώς κάποιοι από τους πελάτες ήταν εκτός εαυτού μη γνωρίζοντας τι επρόκειτο να γίνει. Όλοι οι πελάτες της Thomas Cook είναι στα δωμάτιά τους. Είναι απολύτως αναληθείς οι ισχυρισμοί της κυρίας».
Στη συνέχεια εξήγησε ποια διαδικασία ακολούθησαν η οποία εκνεύρισε κάποιους τουρίστες αν και τους είχαν εξηγήσει εξαρχής ότι δεν πρόκειται να χρεωθούν. «Από την πρώτη στιγμή ανακοινώσαμε στους πελάτες ότι είμαστε σε επικοινωνία με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας του Ηνωμένο Βασιλείου και ζητήσαμε τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών τους ως προσωρινή εγγύηση, εξηγώντας τους εξαρχής ότι δεν πρόκειται να χρεωθούν. Γι’ αυτό υπήρξε εκνευρισμός και αναγκαστήκαμε να καλέσουμε σεκιούριτι, παρακαλώντας τους να εμποδίσουν χειροδικίες. Παρείχαμε μάλιστα σε όλους τους πελάτες μας μετά το περιστατικό κρασί και φρούτα».
Δείτε την ανακοίνωση του ξενοδοχείου Πανόραμα για το περιστατικό
[pdf-embedder url=”https://www.newsit.gr/wp-content/uploads/2019/09/Sidari-Panorama.pdf” title=”Sidari Panorama”]
Ρεπορτάζ: Μάριος Αραβαντινός