Ο τουρισμός ήταν το μεγάλο στοίχημα για όλους και κάποιοι βγήκαν νικητές. Χαλκιδική, Νάξος και Πάρος έχουν επιπλέον λόγους να χαμογελούν. Οι τουρίστες έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι και δεν το έκρυψαν…
Ο τουρισμός είναι και φέτος η μεγαλύτερη δεξαμενή εσόδων για μια σειρά από νησιά και πόλεις της χώρας. Λίγο πριν μπει ο Οκτώβριος οι απολογισμοί συνεχίζονται, με τους τουρίστες να βαθμολογούν και να οδηγούν σε χρήσιμα συμπεράσματα. Χαλκδική, Νάξος και Πάρος κατάφεραν να κερδίσουν το στοίχημα της σεζόν και με το παραπάνω. Με τον μέσο δείκτη ικανοποίησης να αγγίζει το 90%. Όλα αυτά την ώρα που οι αφίξεις δεν έχουν σταματήσει.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Επιδόσεις πρωταθλητισμού σημειώνουν τα ξενοδοχεία στη Χαλκιδική τη φετινή χρονιά με τους τουρίστες να δίνουν υψηλές βαθμολογίες, τοποθετώντας την περιοχή στην κορυφαία θέση έναντι ανταγωνιστικών αγορών το διάστημα Ιανουαρίου – Αυγούστου 2023 και κυρίως στην κατηγορία φαγητό – ποτό.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) που δόθηκαν στη δημοσιότητα, το μοντέλο «Ήλιος και Θάλασσα» σε συνδυασμό με τις παροχές των καταλυμάτων και το καλό φαγητό είναι στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη Χαλκιδική και κερδίζουν τους περισσότερους τουρίστες, με τον γενικό δείκτη ικανοποίησης των επισκεπτών από τις αρχές του έτους μέχρι και τέλη Αυγούστου να αγγίζει κατά μέσο όρο το 87%.
Στο διάστημα αυτό, έναντι των ελληνικών τουριστικών προορισμών που εντάσσονται στο γενικό δείκτη ικανοποίησης, η Χαλκιδική βρέθηκε στην δεύτερη θέση μαζί με την Πάρο, ενώ η Νάξος στην πρώτη με μέσο δείκτη 89%.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Παράλληλα και κατά τον Αύγουστο συγκεντρώθηκε υψηλό ποσοστό ικανοποίησης (86%) των επισκεπτών που διέμειναν στα ξενοδοχεία της Χαλκιδικής. Ειδικότερα, με την βαθμολόγηση των τουριστών παίρνει «άριστα» σε σύγκριση με δημοφιλείς αντίστοιχους προορισμούς όπως η Μαγιόρκα και η Μαρμπέγια της Ισπανίας, το Μπόντρουμ και η Αττάλεια της Τουρκίας, το Ρίμινι της Ιταλίας και η Ίστρια.
Συγκρίνοντας ακόμη και με τα ξενοδοχεία των ελληνικών προορισμών, βρίσκεται στην δεύτερη και τρίτη θέση σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες καθώς η Νάξος και η Πάρος συγκεντρώνουν υψηλότερες βαθμολογίες για τον φετινό Αύγουστο.
Εξαίρεση αποτελεί η κατηγορία φαγητό-ποτό στην οποία η Χαλκιδική διατηρεί τα σκήπτρα εντυπωσιάζοντας τους επισκέπτες της, εγχώριους και μη, με τις μοναδικές γεύσεις του τόπου.
Στην κατηγορία σχέση ποιότητας-τιμής οι ξενοδοχειακές μονάδες της Χαλκιδικής αξιολογήθηκαν με ποσοστό 87%, ίδιο με εκείνο του Μπόντρουμ και του Ρουμίνι. Ακολούθησε η Αττάλεια με 86%, η Ίστρια με 84% και η Μαγιόρκα με 83% ενώ στην τελευταία θέση βρέθηκε η Μαρμπέγια με 82%.
Στην κατηγορία δωματίου στην πρώτη θέση βρέθηκαν η Χαλκιδική και το Ρίμινι με ποσοστό 88%, στην δεύτερη θέση η Μαρμπέγια με 86% και στην τρίτη θέση το Μπόντρουμ με 85%. Η Αττάλεια συγκέντρωσε 84% και η Μαγιόρκα 81% ενώ η Ίστρια 79%.
Στο κριτήριο της εξυπηρέτησης η Χαλκιδική κρατά τα σκήπτρα με ποσοστό 92%, ακολουθεί το Ρουμίνι με 90% και η Μαρμπέγια με 89%.
Στο κριτήριο της καθαριότητας στην πρώτη θέση βρίσκεται το Ρίμινι με 95% και στη δεύτερη θέση η Χαλκιδική με ποσοστό 94% ενώ την τρίτη θέση καταλαμβάνει η Ατταλεία με 90% και την τελευταία το Μπόντρουμ με 83%.
Στην κατηγορία φαγητού-ποτού η Χαλκιδική είναι στην πρώτη θέση με ποσοστό που διαμορφώνεται στο 88%. Στη συνέχεια, ακολουθεί το Μπόντρουμ με 86% και η Αττάλεια με 85%.
Αναφορικά τέλος με την τοποθεσία, οι τουρίστες κατατάσσουν τη Χαλκιδική στην τελευταία θέση έναντι των άλλων προορισμών με ποσοστό 88%. Αντιθέτως, το Ρίμινι με 94% κερδίζει τα πρωτεία στην συγκεκριμένη κατηγορία, ακολουθεί το Μπόντρουμ με 91%, η Μαρμπέγια και η Ίστρια με 90% αντίστοιχα.
Πηγή: thesstoday.gr