Μπορεί μια ευφάνταστη βασιλόπιτα να θεραπεύσει τον κορoνοϊό; Η απάντηση είναι σίγουρα όχι, ωστόσο με τη γλυκιά γεύση της, “παντρεμένη” με σιρόπι, μπορεί να φτιάξει τη διάθεση και να θεραπεύσει την ανάγκη για… γλύκισμα, που την περίοδο της καραντίνας φαίνεται να έχει χτυπήσει “κόκκινο”.
Η βασιλόπιτα που δημιούργησε γνωστό ζαχαροπλαστείο της Θεσσαλονίκης και ο ιδιοκτήτης του και πρόεδρος της Συντεχνίας Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης, Μάριος Παπαδόπουλος, είναι ιδιαίτερα επίκαιρη, καθώς υλοποιήθηκε την πρώτη ημέρα που ξεκίνησαν οι εμβολιασμοί κατά του κορονοϊού στη Θεσσαλονίκη.
Η βασιλόπιτα δυο κιλών, διαθέτει όλα τα απαραίτητα για να ξεχωρίζει: Μάσκα και προπάντων το εμβόλιο με γεύση… φράουλας.
«Περιμέναμε πρώτα να κυκλοφορήσει το εμβόλιο και μετά να δημιουργήσουμε τη βασιλόπιτα. Η ψυχολογία όλων μας είναι κακή. Θέλαμε λοιπόν να δώσουμε μια νότα χαράς» τονίζει ο κ. Παπαδόπουλος υπογραμμίζοντας πως οι ίδιοι οι πελάτες του ήταν αυτοί που του ζητούσαν μια βασιλόπιτα διαφορετική, που να έχει ένα μήνυμα αισιοδοξίας, στη δύση του 2020, το οποίο ταλαιπώρησε την ανθρωπότητα.
Σύμφωνα με το voria.gr η ζήτηση για μια «έξυπνη» βασιλόπιτα ήταν επόμενη καθώς ο σοκολατένιος λαγός που… μάχεται τον κορονοϊό, που δημιούργησε το Πάσχα το ζαχαροπλαστείο, δημιούργησε προσδοκίες στους καταναλωτές.
Αποχαιρετώντας, πάντως, το 2020 οι ζαχαροπλάστες της Θεσσαλονίκης, μένουν με τη γλυκιά γεύση της κίνησης των επιχειρήσεων τους το τριήμερο 22, 23 και 24 Δεκεμβρίου καθώς ο τζίρος τους ήταν οριακά αυξημένος σε σχέση με αυτόν του αντίστοιχου τριημέρου του 2019.
Οι Θεσσαλονικείς που έμειναν αναγκαστικά σπίτι τους, λόγω των περιοριστικών μέτρων, επέλεξαν να γλυκαθούν τις ημέρες των εορτών, ωστόσο το διάστημα 25 και 26 Δεκεμβρίου οι πωλήσεις των ζαχαροπλαστείων ήταν μειωμένες κατά 30% έναντι του περσινού διήμερου καθώς η μη πραγματοποίηση επισκέψεων περιόρισε τις ποσότητες που διατέθηκαν.