Βίντεο προβάλλει τη Σαντορίνη στις διεθνείς αγορές. Το ξεχωριστό από τους δημιουργούς του βίντεο είναι η χρήση αγγλικών λέξεων με ελληνική ρίζα, καλώντας τους επισκέπτες να ανακαλύψουν το νόημά τους επισκεπτόμενοι το νησί.
Το νέο πρωτότυπο βίντεο που διαφημίζει τη Σαντορίνη δημιούργησε η εταιρία επικοινωνίας MTC GROUP για λογαριασμό του Δήμου Θήρας. Η ιδιαιτερότητα είναι η χρήση αγγλικών λέξεων με ελληνική ρίζα, οι οποίες χαρακτηρίζουν το κυκλαδίτικο νησί.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μάλιστα ο ειδικός συνεργάτης του Δήμου Θήρας, Δημήτρης Σιγάλας, τονίζει ότι «φιλοδοξία του δήμου είναι οι επισκέπτες που γνωρίζουν αυτό το λεξιλόγιο να ανακαλύψουν το νόημα που περικλείει όταν επισκεφτούν τη Σαντορίνη» και ανέλυσε τη σημασία κάθε λέξης που είναι αντιπροσωπευτική για όσα διαθέτει και προσφέρει το νησί.
Το συγκεκριμένο βίντεο έχει αναρτηθεί στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου Θήρας και διανέμεται σε δημοσιογράφους, bloggers, ταξιδιωτικά πρακτορεία και στα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό προκειμένου να αναμεταδοθεί ηλεκτρονικά σε όλο τον κόσμο.
Δείτε το απολαυστικό βίντεο για την κατά πολλούς αρχαία Ατλαντίδα:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στο μεταξύ το συγκεκριμένο βίντεο δημοσιοποιήθηκε για πρώτη φορά σε πρόσφατη εκπομπή της ΕΡΤ, όπου αξιοσημείωτη ήταν η συμμετοχή στην εκπομπή και του καθηγητή Γιώργου Μπαμπινιώτη που επικρότησε την πρωτότυπη ιδέα και τόνισε, μεταξύ άλλων:
«Άριστη επιλογή λέξεων ξεκινώντας από την ιστορία και τον μύθο και φτάνοντας στον παράδεισο περνώντας μέσα από το κλίμα, τον αέρα, την ατμόσφαιρα το άρωμα τον ενθουσιασμό και τη φαντασία, λέξεις βαθύτατα ελληνικές, ωραίες, προκλητικές υπαρξιακές, ποιητικές».