Απίστευτη ταλαιπωρία, εκνευρισμό και αίσθημα απαξίωσης βίωσαν χθες (20-09-2018) δεκάδες ασφαλισμένοι οι οποίοι προσήλθαν στο Νοσοκομείο του Βόλου για να προγραμματίσουν τα ραντεβού τους σε γιατρό ή για εργαστηριακές εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία. Από τον προηγούμενο μήνα...
έχει καταργηθεί ο τετραψήφιος αριθμός 1535, με αποτέλεσμα ο προγραμματισμός να γίνεται αυτοπροσώπως ή μέσω του τηλεφωνικού κέντρου στο ειδικό γραφείο που έχει συσταθεί, όμως οι δύο υπάλληλοι που απασχολούνται σ’ αυτό, αδυνατούσαν χθες να εξυπηρετήσουν τον κόσμο που περίμενε στην «ουρά», πόσο μάλλον να απαντήσουν και στα τηλέφωνα.
Ο φωτογραφικός φακός αποτύπωσε μία «ουρά» που έφτανε μέχρι τη γυάλινη είσοδο του Νοσοκομείου, ενώ σύμφωνα με τους υπαλλήλους της πρωινής βάρδιας, από τα ξημερώματα ηλικιωμένοι άνθρωποι είχαν σπεύσει στο Αχιλλοπούλειο από την είσοδο της οδού Πολυμέρη, για να πιάσουν σειρά. Ο μέσος όρος αναμονής ξεπερνούσε τη μία ώρα, ενώ αρκετοί ήταν εκείνοι που μην αντέχοντας στην «ουρά» να περιμένουν αποχώρησαν εμφανώς δυσαρεστημένοι.
Μέχρι τις 12 το μεσημέρι είχαν προγραμματιστεί περίπου 800 ραντεβού σε διάφορες ειδικότητες, αρκετοί ωστόσο ήταν οι εκείνοι που έφυγαν με άδεια χέρια, αφού από τις 10.30 το πρωί για παράδειγμα, είχε εξαντληθεί η διαθεσιμότητα για ραντεβού οφθαλμιάτρου.
Τα επόμενα ραντεβού στη συγκεκριμένη ειδικότητα θα προγραμματιστούν πλέον για τον Δεκέμβριο, όπως έλεγαν οι ίδιοι οι ενδιαφερόμενοι ασφαλισμένοι, αφού οι δύο εναπομείναντες επικουρικοί οφθαλμίατροι δεν προλαβαίνουν να εξυπηρετήσουν ασφαλισμένους στα εξωτερικά ιατρεία και στην Κλινική, ακόμη και αν δουλεύσουν νυχθημερόν.
Πηγή: Εφημερίδα Ταχυδρόμος Βόλου, taxydromos.gr