Οργή και αγανάκτηση στη ΔΕΗ Βόλου την περασμένη Παρασκευή. Καταναλωτής φέρεται να εκμεταλλεύτηκε την αναμονή που έφερε η ρύθμιση των 36 δόσεων και καθώς ο χρόνος εξυπηρέτησης είχε φτάσει και ξεπεράσει τη μιάμιση ώρα λόγω της ρύθμισης, πούλησε το χαρτί προτεραιότητας σε γυναίκα από τη Σουηδία, με 30 ευρώ! Όλα έγιναν λίγο μετά τις 10.00 όταν στη ΔΕΗ είχε σχηματιστεί μια μεγάλη ουρά. Περισσότεροι από 129 πολίτες είχαν απευθυνθεί στο τοπικό κατάστημα, προκειμένου να ρυθμίσουν τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους, είτε αυτές αφορούσαν σε ρεύμα για οικιακή χρήση είτε για επαγγελματική.
Αν και η αναμονή ξεπερνούσε τη μιάμιση ώρα, οι καταναλωτές περίμεναν υπομονετικά για να εξυπηρετηθούν πλην ενός, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε την ταλαιπωρία επειγουσών υποχρεώσεων για να βγάλει μεροκάματο. Οπως καταγγέλθηκε από καταναλώτρια, γυναίκα από τη Σουηδία είχε χαρτί προτεραιότητας με μεγάλο αριθμό, με αποτέλεσμα να κρίνεται αμφίβολο αν θα εξυπηρετηθεί μέχρι το πέρας του ωραρίου και κάποιος προσφέρθηκε για να τη βοηθήσει.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Της έδωσε χαρτί προτεραιότητας με μικρότερο αριθμό από αυτό που είχε και της ζήτησε 30 ευρώ» είπε εξοργισμένη η πολίτης για τη συμπεριφορά του καταναλωτή. «Εάν θέλεις να εξυπηρετήσεις κάποιον γιατί έχεις καλή πρόθεση δίνεις το χαρτί προτεραιότητας με μικρότερο νούμερο. Δεν ζητάς όμως χρήματα. Αυτό είναι παράνομο» ανέφερε η ίδια και διερωτήθηκε αν αυτό έχει γίνει σύστημα.
Πηγή: Εφημερίδα Ταχυδρόμος Βόλου – taxydromos.gr