Το γεγονός ότι είναι γνώστης του διαδικτύου και «υποψιασμένος» για απάτες που στήνονται τηλεφωνικά, είτε διαδικτυακά, τον έσωσε από τα χειρότερα. Ο λόγος για έναν 19χρονο Βολιώτη, ο οποίος πριν από δύο ημέρες δέχτηκε τηλεφώνημα από αριθμό που παρέπεμπε σε χώρα του εξωτερικού και συγκεκριμένα στη Βρετανία.
Ο άνδρας από την άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής μιλούσε αγγλικά. Ισχυρίστηκε ότι είναι τεχνικός γνωστής εταιρίας και ήθελε πρόσβαση στον υπολογιστή του 19χρονου. Τον ενημέρωνε πως ενδιαφέρεται να κάνει αναβάθμιση, για να γίνει όμως αυτό του ζήτησε τους προσωπικούς του λογαριασμούς από το ebanking.
Σύμφωνα με το taxydromos.gr, όταν ο 19χρονος τον ρώτησε πού βρήκε τα στοιχεία του και για ποιο λόγο να του δώσει τα τραπεζικά του στοιχεία από τη στιγμή που δεν ενδιαφέρεται για κάτι τέτοιο, από την άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής απάντηση δεν δόθηκε. Ο συνομιλητής έκλεισε το τηλέφωνο και φυσικά ο 19χρονος δεν έδωσε προσωπικά στοιχεία και αμέσως απέκλεισε τον αριθμό, ώστε να μην τον ξαναενοχλήσουν.
Αυτό που ωστόσο συνειδητοποίησε αυτομάτως ο νεαρός Βολιώτης είναι ότι σκοπός των επιτήδειων ήταν η υποκλοπή των κωδικών πρόσβασης και των προσωπικών του τραπεζικών στοιχείων προκειμένου να τον ζημιώσουν.
Σημειώνεται πως κατά καιρούς έχουν γίνει πολλές αναφορές στην Αστυνομία για ανάλογες απόπειρες απάτης. Ο 19χρονος επέλεξε να δημοσιοποιήσει το συμβάν στα social media προκειμένου να ενημερωθούν και άλλοι χρήστες για να μην πέσουν στην παγίδα.
Η αστυνομία πάντως συμβουλεύει σε περίπτωση που κάποιος δεχθεί τηλεφωνική κλήση από υποτιθέμενο εκπρόσωπο εταιρίας πληροφορικής (γνωστής εταιρίας κολοσσού στον τεχνολογικό τομέα) και, με πρόσχημα την εκκαθάριση της συσκευής σας από κακόβουλο λογισμικό (ιούς), ζητηθεί να επιτρέψει την εγκατάσταση λογισμικού απομακρυσμένης πρόσβασης στον υπολογιστή, το κινητό ή το tablet θα πρέπει να αρνηθεί και να καταγγείλει το γεγονός στις τράπεζες που συνεργάζεστε ή την αστυνομία.