Το σκεπτικό της τότε απόφασης ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «πρόκειται για αξιόλογη τεχνική κατασκευή των αρχών του 20ου αιώνα (1905) και αποτελεί σημαντική μαρτυρία της τεχνικής παράδοσης που βασίζεται στην θολοδομία».
Η μικρή πέτρινη μονότοξη γέφυρα (ή καμάρα), κατασκευάστηκε από ντόπιους τεχνίτες με απόφαση της Κρητικής Πολιτείας το 1905, ώστε να δοθεί τότε η δυνατότητα της σύνδεσης μεταξύ των κατοίκων της περιοχής.
Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο δήμαρχος Κανδάνου- Σελίνου Αντώνης Περράκης, «ο Δήμος τα τελευταία χρόνια είχε επισημάνει την ανάγκη να εκπονηθεί μια στατική μελέτη για τη διάσωση του μνημείου. Είχε συγκεντρώσει το ποσό των 50.000 ευρώ ωστόσο το ποσό αυτό δεν αρκούσε. Η στατική μελέτη είχε μεγάλο κόστος, στο οποίο και δεν μπορούσαμε να ανταποκριθούμε. Λυπούμαστε για αυτό που συνέβη και σαν δημοτική αρχή θα ζητήσουμε ανακατασκευή της γέφυρας, ωστόσο και αυτό το σχέδιο έχει μεγάλο κόστος».
Το γεφύρι που κατέρρευσε είχε υποστεί σημαντικές φθορές στο κύριο μέρος του και το 1993.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, flashnews