καθημερινά έξω από τη υπηρεσία του δήμου είναι τεράστια και οι ώρες αναμονής ατελείωτες ενώ και στα ΚΕΠ τόσο σε αυτό που βρίσκεται στον δήμο όσο και σε αυτό που βρίσκεται στην αντιπεριφέρεια ο κόσμος συρρέει για να κάνει αίτηση για το εισόδημα. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο ο αριθμός των πολιτών που συνωστίζονται κατά δεκάδες περιμένοντας να εξυπηρετηθούν από τους λίγους υπαλλήλους περιμένοντας ώρες μιας και η διαδικασία για την αίτηση απαιτεί χρόνο, το πρόβλημα είναι και στο απόλυτο αλαλούμ που επικρατεί από άποψη ενημέρωσης με αποτέλεσμα άνθρωποι να περιμένου σε λάθος υπηρεσίες, να τους στέλνουν σε λάθος υπηρεσίες και να γίνονται “μπαλάκι”.
Στην υπηρεσία του δήμου που έχει και την κύρια αρμοδιότητα για τις αιτήσεις, οι ουρές καθημερινά είναι ατελείωτες. Ειδικά σήμερα άνθρωποι περίμεναν ακόμα και στο κρύο και τη βροχή μέχρι να μπουν στο γραφείο και να εξυπηρετηθούν από το λίγο προσωπικό που καλείται να φέρει εις πέρας μεγάλο όγκο δουλειάς. Γυναίκα αναγκάστηκε να υποστεί όλη αυτή την ταλαιπωρία 4 φορές μέχρι πλέον αποκαμωμένη να τα παρατήσει.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ωστόσο, σύμφωνα με μαρτυρίες υπήρξαν παράπονα για υπάλληλο που κάνει “ξεσκαρτάρισμα” στην ουρά προκειμένου να μειωθεί ο όγκος, και στέλνει στα ΚΕΠ περιπτώσεις που δεν θα έπρεπε τελικά να στείλει αφού η περίπτωσή τους βάσει της οικογενειακής τους κατάστασης μπορούσε να εξυπηρετηθεί μόνο από την υπηρεσία του δήμου (*δείτε παρακάτω). Το αποτέλεσμα είναι να τους ξαναστέλνουν από τα ΚΕΠ στον δήμο αφού τα ΚΕΠ δεν έχουν το σύστημα και την αρμοδιότητα να αναλάβουν συγκεκριμένες περιπτώσεις δικαιούχων.
Πηγή: flashnews.gr