O κ. Κοντονής είχε ζητήσει τη διεύθυνση τεχνικών υπηρεσιών του υπουργείου να κοστολογήσουν το έργο και ο αρχικός υπολογισμός ήταν 265.632 ευρώ, ενώ μετά από διαφορετική μηχανική ερμηνεία των υπηρεσιών, το κόστος μειώθηκε σημαντικά και έφτασε στο ποσό των 83.500 ευρώ.
Οι δύο παραπάνω τιμές υπολογίστηκαν σύμφωνα με τις νόμιμες τιμές εργασιών, όπως αυτές αναπροσαρμόστηκαν με την υπ’ αριθμό Δ11γ/0/9/7 απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Υποδομών της προηγούμενης κυβέρνησης, Στ. Καλογιάννη.
Στη συνέχεια, ο υφυπουργός Αθλητισμού πρότεινε στο δήμαρχο Ζακύνθου Παύλο Κολοκοτσά, να ζητήσει από τις τοπικές επιχειρήσεις να υποβάλουν προσφορές για το έργο και μετά τη διενέργεια σχετικού διαγωνισμού, ο κ. Κολοκοτσάς απέστειλε στο υφυπουργό Αθλητισμού προσφορά που κοστολογούσε το έργο της κατεδάφισης σε 10.000 ευρώ.
Όλα τα παραπάνω, ο κ. Κοντονής τα ανέφερε σε αναλυτική επιστολή που έστειλε στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, ώστε να γνωρίζει και ο ίδιος, ότι «κάτω από το μανδύα της μαθηματικής και νόμιμης κοστολόγησης, έχει στηθεί ένα πλαίσιο υφαρπαγής του δημοσίου χρήματος». «Η διαπλοκή με τα εργολαβικά συμφέροντα έχει οδηγήσει σε μια προσχηματική νομιμότητα και “διαφάνεια” που την πληρώνει ακριβά ο ελληνικός λαός», ανέφερε, μεταξύ άλλων, στην επιστολή του ο υφυπουργός Αθλητισμού.
Ο κ. Κοντονής επικοινώνησε σήμερα με τον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Χρήστο Σπίρτζη, ώστε με πράξη νομοθετικού περιεχομένου να αναπροσαρμοστούν οι τιμές και να μην υπάρχει τόσο μεγάλη απόκλιση μεταξύ τους.