Μία στρατηγική απόφαση για την εδραίωσή της στο χώρο της μόδας και του ελληνικού design έλαβε η Callista. Μετά τις τσάντες, τα δερμάτινα αξεσουάρ και τα σανδάλια, τώρα επεκτείνει τη δραστηριότητά της και στον τομέα ρούχων.
Έτσι, η επιχείρηση διευρύνει μεν το όραμά της γύρω από την γυναικεία εμφάνιση, διατηρεί όμως και βασικά σημεία κλειδιά στο σχέδιο και στη χρήση των υλικών, δίνοντας στην αγορά, εννέα νέα σχέδια ρούχων, μέσα από την συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021.
Μιλώντας για το νέο τους επιχειρηματικό άνοιγμα, οι επικεφαλής της Callista Ελένη Κωνσταντινίδου και Σίλια Σιγαλού τόνισαν: «Το θεωρήσαμε ως ένα φυσικό επόμενο βήμα να παρουσιάσουμε μία συλλογή ρούχων. Ήταν μία λογική συνέχεια στην επιχειρηματική ανάπτυξη της Callista. Μετά τις τσάντες, τα δερμάτινα αξεσουάρ και τα σανδάλια, ήταν σχεδόν αυτονόητο ότι η Callista έπρεπε να συμπληρώσει την πρότασή της στη γυναικεία εμφάνιση με αυτή τη μικρή συλλογή που είναι ένα συμπλήρωμα στα δερμάτινα είδη της εταιρίας μας. Πάντα με την δική μας σχεδιαστική λογική και πάντα με την κορυφαία ποιότητα ως οδηγό. Και φυσικά δεν σταματούμε να κοιτάζουμε την περαιτέρω επιχειρηματική μας ανάπτυξη με σταθερά και καλά προετοιμασμένα βήματα».
Συνεργασία με Έλληνα σχεδιαστή
Για να πετύχει σε αυτό το νέο επιχειρηματικό της άνοιγμα η Callista επέλεξε να συνεργαστεί με τον νεαρό και ταλαντούχο σχεδιαστή Άγγελο Τσακίρη ως έναν εκπρόσωπο μιας νέας και εξαιρετικά δημιουργικής γενιάς σχεδιαστών. Του ζήτησε να μετουσιώσει τη νέα αυτή πορεία της επιχείρησης και να δώσει ζωή στα ρούχα της Callista, υμνώντας την ελευθερία της σύγχρονης θηλυκότητας, προβάλλοντας ταυτόχρονα την κομψότητα που δεν υπακούει σε κανόνες, αλλά απαιτεί την άριστη ποιότητα, τα άψογα φινιρίσματα και το υψηλό σχεδιαστικό ήθος.
«Η συλλογή αυτή είναι ένα σημείωμα αγάπης προς το brand, τις μοναδικές γυναίκες του και την αξία της παραδοσιακής χειροτεχνίας που διατηρεί με άσβεστο πάθος. Σχεδίασα τα ρούχα όχι ως συνέχεια των δερμάτινων αξεσουάρ της Callista, αλλά ως το στοιχείο αυτό που ήρθε να ολοκληρώσει, με το πλήρωμα του χρόνου, την εικόνα της σύγχρονης δυναμικής θηλυκότητας και την πίστη του brand σε αυτήν» ανέφερε ο Άγγελος Τσακίρης.