Πιο συγκεκριμένα, το A3 Sportback e-tron διαθέτει ένα θερμικό κινητήρα 1.4 TFSI 150 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνολικά 204 ίππους και 35,7 kgm ροπή για μικρά διαστήματα, και συνδυάζεται με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic έξι σχέσεων. Το υβριδικό σύστημα διαθέτει τέσσερα διαφορετικά προγράμματα, EV για αποκλειστικά ηλεκτρική μετακίνηση με αυτονομία έως 50 km και ταχύτητα έως 130 km/h, για ανάλωση του υπόλοιπου της μπαταρίας αυτόματα, για φόρτιση της μπαταρίας ή για διατήρηση σταθερού ποσοστού φόρτισης.
Για την φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να συνδεθεί και με πρίζα (3 ώρες και 45 λεπτά σε οικιακή ή 2 ώρες και 15 λεπτά σε βιομηχανική). Επιπλέον, η Audi διαθέτει και οικιακό σταθμό φόρτισης με επιπλέον κόστος 250 έως 300 ευρώ.
Στο ένα και μοναδικό επίπεδο εξοπλισμού που διατίθεται το A3 Sportback e-tron κοστίζει 41.500 ευρώ, με τον εξοπλισμό του να είναι υπερπλήρης. Αναλυτικά, εφοδιάζεται με εφτά αερόσακους, ενεργά προσκέφαλα εμπρός, ESP, Hill Hold Assist, Audi Select, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, stop/start, comfort key, προβολείς xenon plus, εξειδικευμένο υπολογιστή ταξιδίου, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, εμπρός καθίσματα ρυθμιζόμενα σε ύψος, σπορ δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος και απόσταση, Audi MMI με slim οθόνη 5,8”, πλήρες σύστημα φόρτισης (καλώδιο φόρτισης με μονάδα ελέγχου, 2 καλωδιώσεις για φόρτιση σε οικιακή και βιομηχανική πρίζα) και ζάντες αλουμινίου 16”.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το A3 Sportback e-tron έχει 5ετή εργοστασιακή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη (όπως όλα τα σύγχρονα Audi) και 8ετή εγγύηση για τις μπαταρίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Η απιστία του κόστισε ένα… Audi R8
Αυτό θα ήταν το πιο αναξιόπιστο και προβληματικό αυτοκίνητο της αγοράς
Ελαφρύτερο, ταχύτερο και με περισσότερους από 360 ίππους, το νέο Audi RS3
Audi: Μεταχειρισμένα σαν… καινούργια με το πρόγραμμα Audi Approved: plus
Παρουσιάστηκε το νέο Audi TT Roadster
Audi Sport Quattro: Το φθινόπωρο η απόφαση για το αν θα βγει στην παραγωγή