Πώς, ή μάλλον πού, σε ποιο τηλεοπτικό σταθμό παρακολούθησαν αυτή τη «μονομαχία» οι τηλεθεατές; Όπως φαίνεται λοιπόν από τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen οι περισσότεροι τηλεθεατές βρέθηκαν στη συχνότητα της ΕΡΤ1 που ήταν και η «οικοδέσποινα» έχοντας έτσι και το ατού του κρίσιμου χρονομέτρου για το χρόνο που είχαν στη διάθεσή τους οι πολιτικοί αρχηγοί και οι δημοσιογράφοι.
Τα υπόλοιπα τηλεοπτικά κανάλια που μετάδιδαν τη «μονομαχία» με εικόνα από την κρατική τηλεόραση έπαιρναν «καθαρό» τον αέρα του στούντιο, χωρίς δηλαδή την ένδειξη του χρόνου που έπαιζε σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη. Έτσι η ΕΡΤ1 έχοντας την… υπεροχή κατάφερε να κερδίσει τους περισσότερους τηλεθεατές σημειώνοντας, από τις 9 έως τις 12, 22,4% μέσο όρο τηλεθέασης στο γενικό σύνολο και 19,6% στο δυναμικό κοινό.
Αμέσως μετά βρέθηκε το MEGA σημειώνοντας 14,4% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 12,9% στο δυναμικό κοινό, ενώ η σειρά κατάταξης (βάσει της τηλεθέασης στο γενικό σύνολο) και οι μέσοι όροι στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό είναι: ΣΚΑΪ 10,1% και 7,9%, ο ALPHA 9,6% και 11,4%, το STAR 6,8% και 8%, ο ΑΝΤ1 4,6% και 6,2%, το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV 1,4% και 2,1% και το EPSILON 1,3% και 1,1%.
Αξιοσημείωτο πάντως είναι ότι η τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας που μετέδιδαν το debate καλύπτει το 70,6% του τηλεοπτικού κοινού, οπότε θα μπορούσαμε να πούμε ότι «νικητής του debate» ήταν η… αποχή αφού οι υπόλοιποι τηλεοπτικοί σταθμοί σημείωσαν μεγαλύτερη τηλεθέαση. Ωστόσο πολλοί από αυτούς μετέδιδαν τη «μονομαχία» οπότε η αλήθεια είναι ότι οι τηλεθεατές στράφηκαν… και μοιράστηκαν σε μικρότερα τηλεοπτικά κανάλια με αποτέλεσμα το αποτέλεσμα να κριθεί από τους… αναποφάσιστους!