“Έχω ερωτηθεί πολλές φορές για την υπερτροφοδότηση” ανέφερε ο Τάντα σε δηλώσεις του. “Εργαζόμαστε ήδη πάνω στο facelift του GT86 και εξετάζουμε παράλληλα τόσο την περίπτωση του turbo όσο και του μηχανικού υπερσυμπιεστή. Αλλά και το ενδεχόμενο τοποθέτησης ενός ηλεκτρικού κινητήρα είναι εξίσου πιθανή και θα πρόσφερε ίσως περισσότερα πλεονεκτήματα”.
Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης την ανοικτή έκδοση του GT86, η οποία πλέον θεωρείται βέβαιο ότι θα περάσει στην παραγωγή. Ο Τάντα, ωστόσο, δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στον αγώνα που έκαναν προκειμένου να παραχθεί η coupe έκδοση. “Το διοικητικό συμβούλιο θεωρούσε το GT86 μεγάλο ρίσκο για την εταιρεία. Και πριν προχωρήσουμε την εξέλιξη της ανοιχτής έκδοσης, ήθελαν αποδείξεις ότι το coupe θα πετύχει τον απαιτούμενο αριθμό πωλήσεων” συνέχισε ο Τάντα. “Τώρα που τα νούμερα τους καθησύχασαν, μπορούμε να αρχίσουμε να δουλεύουμε πάνω σε άλλες ιδέες για το αυτοκίνητο”.
Σύμφωνα λοιπόν με τον Τάντα, η προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα, θα αυξήσει τη ροπή στις χαμηλές στροφές, χωρίς να επηρεάσει την απόκριση του γκαζιού ή να αυξήσει δραματικά τους ρύπους που εκπέμπει ο 2λιτρος μπόξερ. Εάν επιλεγεί αυτή η λύση για την αύξηση της ιπποδύναμης του GT86, το υβριδικό σύστημα που θα προκύψει θα είναι απλούστερο του Hybrid Synergy Drive που χρησιμοποιεί η Toyota στο Prius και τα υπόλοιπα υβριδικά της μοντέλα. Θα μοιάζει περισσότερο με το IMA της Honda, που λειτουργεί βοηθητικά του βενζινοκινητήρα.
Παράλληλα, το έξτρα βάρος που θα προκύψει από τις μπαταρίες, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να χαμηλώσει κι άλλο το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, ενώ μηχανικοί της εταιρείας έχουν ήδη παραδώσει αναφορά, στην οποία τονίζουν ότι μπορούν να ελαφρύνουν το αμάξωμα έως και 100 kg. Άρα το βάρος θα διατηρηθεί κοντά στο επίπεδο του σημερινού GT86.