Driveit

Μεταχειρισμένα – Όλα όσα πρέπει να ξέρετε και τι να προσέχετε: Nissan Qashqai J11 (2014-2021)

Το Nissan Qashqai δεύτερης γενιάς (2014-2021) είναι ένα από τα πιο δημοφιλή SUV στην ευρωπαϊκή αγορά και μία έξυπνη επιλογή μεταχειρισμένου, γι’ αυτό ας δούμε τα σημεία-κλειδιά στα οποία χρειάζεται να δώσετε προσοχή, ώστε να βρείτε το καλύτερο.

Το Nissan Qashqai αποτελεί δικαίως επί σειρά ετών το best seller της ιαπωνικής μάρκας και πρωτοπόρο στη μικρομεσαία κατηγορία, αφού συνδυάζει επιτυχώς μοντέρνα σχεδίαση, ευρυχωρία, εργονομικό εσωτερικό, ενώ ταυτόχρονα είναι οικονομικό και αξιόπιστο. Το C-SUV της Nissan έχει μεγάλη απήχηση σε οικογένειες ή σε όσους αναζητούν ένα ευέλικτο, πρακτικό και ασφαλές όχημα για καθημερινή χρήση.

Η πρώτη γενιά έκανε το ντεμπούτο της το 2006 και σήμερα διανύουμε την τρίτη. Κάθε νέα γενιά αποτελεί τη βελτιωμένη έκδοση της προηγούμενης με κορυφαία την τελευταία, η οποία όμως έχει υψηλότερο κόστος. Έτσι, η δεύτερη γενιά και ειδικότερα μετά το facelift το 2018 (πρώτο facelift το 2017 και στο δεύτερο μισό του 2018 πραγματοποιήθηκαν περαιτέρω βελτιώσεις σε απόδοση, τεχνολογία και ποιότητα) αποδεικνύεται η πιο συμφέρουσα επιλογή για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Τα Qashqai της πρώτης γενιάς είναι πιο οικονομικά, αλλά πλέον φαίνονται σχετικά ξεπερασμένα σε σχεδίαση και τεχνολογία συγκριτικά με τις δύο επόμενες γενιές.

Το Qashqai δεύτερης γενιάς, λοιπόν, έχει κερδίσει σημαντικές διακρίσεις, ενώ είχε τις υψηλότερες πωλήσεις στην κατηγορία C-SUV στην Ελλάδα. Διατίθεται με πληθώρα επιλογών σε κινητήρες, συστήματα μετάδοσης και εξοπλιστικά πακέτα, καλύπτοντας έτσι διαφορετικές ανάγκες οδηγών.

Σε αυτή τη γενιά θα βρείτε 6 κινητήρες και μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε βενζίνης και diesel, όλοι τετρακύλινδροι σε σειρά και υπερτροφοδοτούμενοι.

Βενζινοκινητήρες: 1.2lt DIG-T απόδοσης 115PS, 1.3 DIG-T με 140PS και 160PS (μετά το facelift) και 1.6 DIG-T των 163PS. Προσφέρουν ικανοποιητικές επιδόσεις και είναι οικονομικοί στη χρήση.

Πετρελαιοκινητήρες: 1.5 dCi απόδοσης 110PS, 1.6 dCi με 131PS και τον κορυφαίο της γκάμας 1.7 dCi απόδοσης 150PS, ο οποίος προστέθηκε στις νεότερες εκδόσεις. Όλοι προσφέρουν πολύ καλή οικονομία καυσίμου. Σημειώστε ότι οι βασικές εκδόσεις (1.2 DIG-T και 1.5 dCi) συνδυάζονται αποκλειστικά με κίνηση εμπρός. Οι επιλογές είναι αρκετές, αναλόγως τι προτιμάτε, αλλά και ποιοι κινητήρες εν τέλει παρουσιάζονται πιο αξιόπιστοι σε βάθος χρόνου.

Τα διαθέσιμα κιβώτια είναι: ένα χειροκίνητο 6 σχέσεων, ένα αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT με την ονομασία Xtronic, καθώς και ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (DCT).

Να σημειωθεί ότι οι τετρακίνητες εκδόσεις διαθέτουν πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, ενώ στις προσθιοκίνητες συναντάμε ημιάκαμπτο άξονα.

Λίγα λόγια

Η δεύτερη γενιά του Qashqai έχει αυξημένες διαστάσεις συγκριτικά με την προηγούμενη (6cm στο μήκος και 2cm στο πλάτος). Ο χώρος των αποσκευών, επίσης, είναι μεγαλύτερος από αυτόν του προκατόχου, αγγίζοντας τα 430lt και τα 860lt με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα. Ο χώρος στην καμπίνα είναι άπλετος για εμπρός και πίσω επιβάτες, ακόμα και για πιο μεγαλόσωμους, ενώ η άνεση είναι ακόμα ένα βασικό στοιχείο. Μάλιστα, τα μεγαλύτερα και πιο μαλακά καθίσματα Monoform στις πλούσιες εκδόσεις χαρίζουν έξτρα άνεση και πιο ξεκούραστα χιλιόμετρα.

Επιπλέον, υπάρχουν και διάφορες θήκες για μικροαντικείμενα στην καμπίνα, προσθέτοντας πόντους στην πρακτικότητα. Το εσωτερικό διατηρεί μοντέρνα αισθητική και είναι σύγχρονο. Σημαντικό πως στη δεύτερη γενιά η Nissan έχει αναβαθμίσει τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχει το πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων, Safety Shield, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται συστήματα, όπως αυτόματο φρενάρισμα τριών σταδίων, υποβοήθηση τυφλού σημείου, αλλαγής λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας και κόπωσης οδηγού. Επιπλέον, οι αισθητήρες παρκαρίσματος σε συνδυασμό με την κάμερα οπισθοπορείας, η οποία διατίθεται σε πολλές εκδόσεις, διευκολύνουν τον οδηγό, μια και το Qashqai έχει περιορισμένη πίσω ορατότητα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Qashqai δεύτερης γενιάς βαθμολογήθηκε με πέντε αστέρια από το Euro NCAP.

Τέλος, στην περίπτωση που ενδιαφέρεστε για περισσότερες θέσεις, σε αυτή τη γενιά η έκδοση «+2» καταργήθηκε, οπότε μπορείτε να δείτε τα Nissan X-Trail για 7 θέσεις.

Αξίζει γιατί…

H δεύτερη γενιά του Nissan Qashqai είχε εντυπωσιάσει με το ραφιναρισμένο χαρακτήρα της, τους οικονομικούς κινητήρες, το υψηλό επίπεδο άνεσης, το ποιοτικό εσωτερικό, την ευρυχωρία, αλλά και τα συστήματα ασφαλείας. Επίσης, το μικρότερο μέγεθος του Qashqai σε σχέση με άλλα SUV το καθιστά ευέλικτο και βολικό στην πόλη και στις δυσκολίες της. Ευτυχώς, όλα τα παραπάνω παραμένουν ως έχουν και στα μεταχειρισμένα.

Θετικό είναι πως δεν παρατηρείται φθορά με την πάροδο των ετών στο εσωτερικό. Χρειάζεται, όμως, προσοχή. Μην παραλείψετε να ελέγξετε καλά το αυτοκίνητο που θέλετε να αγοράσετε, επειδή είναι ένα μοντέλο ιδιαίτερα δημοφιλές σε οικογένειες, μην τυχόν υπάρχουν φθορές από κακή χρήση. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή, για παράδειγμα, σε γρατζουνιές και σημάδια φθοράς στο χώρο αποσκευών, που μπορεί να έχουν προκληθεί από τη μεταφορά μεγάλων αντικειμένων, όπως ποδήλατα ή βρεφικά καρότσια. Επιπλέον, ελέγξτε την κατάσταση των πίσω καθισμάτων για γενικές φθορές από συχνή ή άτσαλη χρήση ή φθορές που μπορεί να έχουν προκληθεί από παιδικά καθίσματα. Εξετάστε προσεκτικά αυτές τις λεπτομέρειες, διότι είναι συνηθισμένες σε οχήματα που απευθύνονται κυρίως σε οικογένειες.

Οι κινητήρες της δεύτερης γενιάς του Qashqai, όπως οι diesel 1.5 dCi, 1.6 dCi και ο 1.7 dCi, ο οποίος εμφανίστηκε στις νεότερες εκδόσεις, αλλά και ο βενζινοκινητήρας 1.3 DIG-T, προσφέρουν πολύ καλή οικονομία καυσίμου και δείχνουν αντοχή στο χρόνο, ακόμα και αν έχει γράψει πολλά χιλιόμετρα το… κοντέρ. Ο κινητήρας 1.3 DIG-T (μετά το facelift) είναι συνολικά αξιόπιστος και δεν έχουν παρατηρηθεί προβλήματα, όπως με τον αρχικό κινητήρα 1.2 DIG-T.

Ο 1.5 dCi είναι αποδοτικός σε ταξίδια, αλλά και στις απαιτήσεις της καθημερινής χρήσης. Εάν κάνετε πολλά χιλιόμετρα κυρίως εκτός πόλης, θα ήταν καλή ιδέα να εστιάσετε τις αναζητήσεις σας στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις. Αν και τα πετρελαιοκίνητα Qashqai της δεύτερης γενιάς δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το φίλτρο DPF, εάν επιλέξετε diesel μοντέλο, καλό είναι μία φορά την εβδομάδα να το οδηγείτε σε ανοιχτό δρόμο, ώστε να ελαχιστοποιήσετε τις πιθανότητες να προκύψει κάποιο θέμα.

Στα συν, προσθέστε και το χαμηλό κόστος συντήρησης. Το κόστος των σέρβις στην επίσημη αντιπροσωπεία είναι προσιτό και τα ανταλλακτικά οικονομικά και εύκολα να βρεθούν.

Το Qashqai, επίσης, διατηρεί σχετικά υψηλή αξία μεταπώλησης λόγω της δημοφιλίας του.

Τι να προσέξετε

Η Nissan φημίζεται για την ποιότητα κατασκευής και την αξιοπιστία της, ωστόσο, όπως κάθε αυτοκίνητο, έτσι και το Qashqai δεν είναι εντελώς απαλλαγμένο από πιθανά προβλήματα. Παρόλ’ αυτά, τα περισσότερα έχουν αντιμετωπιστεί μέσω ανακλήσεων από τη Nissan. Γι’ αυτό, προτού προχωρήσετε στην αγορά, βεβαιωθείτε μέσω του αριθμού πλαισίου του αυτοκινήτου που σας ενδιαφέρει, ότι όλες οι σχετικές ανακλήσεις έχουν πραγματοποιηθεί. Παρακάτω αναφέρονται κάποιες δυσλειτουργίες οι οποίες διορθώθηκαν έπειτα από ανάκληση, αλλά και θέματα που αντιμετώπισαν ιδιοκτήτες, οπότε πρόκειται για σημεία που καλό θα είναι να ελέγξετε πριν προβείτε στην αγορά του Qashqai της επιλογής σας.

Κινητήρες: Για τον 1.2lt βενζινοκινητήρα έχει αναφερθεί αυξημένη κατανάλωση λαδιού ή απώλεια ισχύος λόγω προβλημάτων με το turbo. Επίσης, έχει σημειωθεί πως στα Qashqai J11B, η τελευταία εκδοχή του diesel κινητήρα 1.5 dCi καίει λάδι για τα πρώτα 20.000km, κάτι που όμως εξαλείφεται στα επόμενα χιλιόμετρα.

Κιβώτιο: Το αυτόματο κιβώτιο CVT Xtronic έχει ομαλή λειτουργία, αλλά έχει αναφερθεί πως μπορεί να παρουσιάσει υπερθέρμανση ή ασυνήθιστους θορύβους σε αυτοκίνητα που έχουν καταπονηθεί. Εάν επιλέξετε χειροκίνητο, ελέγξτε το συμπλέκτη, καθώς δείχνει σημάδια κούρασης με την πάροδο του χρόνου.

Ανάρτηση: Τα μπροστινά ψαλίδια και οι βάσεις των αναρτήσεων μπορεί να φθαρούν, ειδικά σε αυτοκίνητα που κινούνται συχνά σε δρόμους με λακκούβες, κακοτεχνίες ή σκληρούς χωματόδρομους. Το test drive είναι σημαντικό για να ελέγξετε τυχόν θορύβους ή κακή συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Σύστημα διεύθυνσης: Περιορισμένος αριθμός οχημάτων είχε εμφανίσει ασάφεια στο σύστημα διεύθυνσης, κάτι που επιδιορθώθηκε από τη Nissan, με συγκεκριμένη ανάκληση, χρησιμοποιώντας ειδικό δαχτυλίδι στη κρεμαγιέρα.

Σύστημα front collision: Στα Qashqai J11B εμφανίζεται δυσλειτουργία με το σύστημα front collision, όπως έχουν αναφέρει κάτοχοι, ωστόσο, τις περισσότερες φορές εξαλείφεται με το καθάρισμα του εμπρός σήματος, αφού πίσω από αυτό είναι τοποθετημένος ο αισθητήρας. Σημείωση: Ο αισθητήρας/ραντάρ πρέπει να είναι πάντα καθαρός.

Αντικατάσταση αερόσακων Takata: Σε αρκετά οχήματα από πολλές διαφορετικές μάρκες, οι αερόσακοι Takata χρειάστηκαν αντικατάσταση λόγω πιθανού κινδύνου αστοχίας, όπως διαπιστώθηκε παγκοσμίως.

Updates στο λογισμικό: Η συγκεκριμένη ανάκληση αφορούσε ενημερώσεις στο λογισμικό των συστημάτων ABS και ESP, για να βελτιωθεί η απόδοση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων ασφάλειας. Ακόμη μία ανάκληση για τον ίδιο λόγο αφορούσε συστήματα υποβοήθησης οδηγού ή το infotainment, με στόχο τη βελτίωση της λειτουργίας και την επίλυση μικρών σφαλμάτων.

Διορθώσεις σε ηλεκτρικά συστήματα: Κάποια μοντέλα είχαν ανακλήσεις για προβλήματα στα ηλεκτρικά κυκλώματα που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη λειτουργία συστημάτων, όπως οι αισθητήρες ή τα φώτα.

Αισθητήρες παρκαρίσματος: Μπορεί να παρουσιάσουν δυσλειτουργίες, καθώς έχει αναφερθεί πως συσσωρεύουν εύκολα νερό. Αυτό μπορεί να προκαλέσει λανθασμένα ηχητικά σήματα (όταν δεν υπάρχει εμπόδιο) ή να μη λειτουργήσουν ενίοτε όταν χρειάζεται.

Εσωτερικό: Όπως, ήδη αναφέραμε η καμπίνα, κατά κύριο λόγο, δε δείχνει να έχει σημάδια από το χρόνο ή πρόωρη φθορά (εάν δεν οφείλεται σε κακή χρήση), ωστόσο έχουν αναφερθεί τριγμοί στο εσωτερικό από ιδιοκτήτες. Το test drive θα σας λύσει κάθε τέτοια απορία.

Προσοχή! Οι ανακλήσεις είναι οι προληπτικοί έλεγχοι που κάνει η εκάστοτε εταιρεία σε μια συγκεκριμένη ομάδα οχημάτων για να ελέγξει την ύπαρξη κάποιας δυσλειτουργίας και να προχωρήσει στη δωρεάν διόρθωσή της. Η κάθε εταιρεία έχει δική της τακτική σχετικά με τις ανακλήσεις. Αυτό δε σημαίνει ότι επηρεάζεται η αξιοπιστία του εκάστοτε μοντέλου. Όπως, επίσης, δε σημαίνει ότι κάποιες εταιρείες που δεν έχουν ανακλήσεις στα μοντέλα τους ή λιγότερες από άλλες, ότι τα μοντέλα της είναι πιο αξιόπιστα. Η Nissan κάλυψε τις παραπάνω περιπτώσεις με καμπάνιες ανάκλησης.

Γενικά, οι ανακλήσεις είναι πάγια πολιτική όλων των κατασκευαστών αυτοκινήτου, προκειμένου να επισκευαστούν μικρά ή μεγάλα προβλήματα των μοντέλων τους, όταν αυτά έχουν διατεθεί ήδη στην αγορά. Ουσιαστικά, πρόκειται για αναπόφευκτο κομμάτι στη ζωή ενός αυτοκινήτου, όταν αυτό φύγει από τη γραμμή παραγωγής.

Εμείς αναφέρουμε κάποιες ενδεικτικές περιπτώσεις που αφορούν παγκοσμίως τα μοντέλα, χωρίς αυτές να «στιγματίζουν» το συγκεκριμένο μοντέλο. Σε κάθε περίπτωση ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να ρωτήσει τον κάτοχο, εάν το όχημά του υπόκειται σε κάποια ανάκληση. Με τον αριθμό πλαισίου στο πεδίο ελέγχου ανακλήσεων, μπορείτε να δείτε εάν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο υπόκειται σε κάποια ανάκληση και εάν ο ιδιοκτήτης έχει φροντίσει για τη διόρθωση.

Μην παραλείψετε να…

Ελέγξετε το βιβλίο σέρβις, ώστε να βεβαιωθείτε ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν τυπικός στη συντήρηση του αυτοκινήτου.
Εστιάσετε την προσοχή σας στα παρακάτω σημεία είτε ως υποψήφιος αγοραστής είτε ως κάτοχος στη συνέχεια.

Ιμάντας χρονισμού εκκεντροφόρου: Στα πετρελαιοκίνητα 1.5 dCi, χρειάζεται αλλαγή κάθε 5 χρόνια ή 120.000km. Γι’ αυτό εάν το αυτοκίνητο που κοιτάτε είναι κοντά σε αυτά τα χιλιόμετρα ή στο χρόνο αλλαγής, βεβαιωθείτε ότι έχει γίνει η αντικατάσταση ή ζητήστε μία ανάλογη έκπτωση. Οι άλλοι δύο πετρελαιοκινητήρες (1.6 dCi και 1.7 dCi) χρησιμοποιούν καδένα για τον έλεγχο του εκκεντροφόρου.

Καθαριότητα και συντήρηση του DPF για τους πετρελαιοκινητήρες: Όπως ήδη τονίσαμε, αν δεν οδηγείτε τα πετρελαιοκίνητα Qashqai (και γενικότερα όλα τα diesel μοντέλα) σε μεγάλες ανοιχτές διαδρομές, παρά μόνο μέσα στην πόλη, μπορεί να παρουσιάσουν προβλήματα στο φίλτρο σωματιδίων. Στην περίπτωση που ανάψει η αντίστοιχη ένδειξη και δεν υπάρχει η δυνατότητα να επισκεφτείτε συνεργείο, πρέπει να οδηγήσετε με πάνω από 2.000rpm και με ταχύτητα άνω τω 80km/h.

Μας είπαν…

Κάτοχος ενός Nissan Qashqai J11B 1.7 diesel 4WD του 2020 ανέφερε στο newsit.gr για τη συμβίωση μαζί του: «Το Nissan Qashqai που έχω, παραμένει σε πολύ καλή κατάσταση ακόμα και ύστερα από 75.000km. Είμαι πάντα τυπικός στα σέρβις και δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα γενικά. Δεν υπάρχει καμία φθορά στο εσωτερικό που να καταδεικνύει τη χρήση και τα χιλιόμετρα που του έχουμε κάνει. Το αυτοκίνητο παραμένει πολιτισμένο στο ταξίδι, η τετρακίνησή του είναι πολύ καλή και εντυπωσιακά γρήγορη. Δεν έχω κανένα θέμα, παρόλο που ταξιδεύω και με τρέιλερ με φουσκωτό. Επίσης, ούτε τα φρένα έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα, ενώ είναι αξιοσημείωτο ότι έχει αεριζόμενα δισκόφρενα πίσω, κάτι που δε συναντάς εύκολα σε αυτά τα χρήματα. Το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν με το φίλτρο DPF, επειδή στις διακοπές σε νησί δεν είχα τη δυνατότητα να το οδηγώ σε ανοιχτό δρόμο, με αποτέλεσμα να ανάψει η ένδειξη. Εφόσον δεν υπήρχε επίσημη αντιπροσωπεία, ακολούθησα τις οδηγίες του manual και το αντιμετώπισα».

Τιμές

Οι τιμές του Nissan Qashqai της δεύτερης γενιάς διαφέρουν ανάλογα το έτος, τα εξοπλιστικά πακέτα, την έκδοση, τον κινητήρα και την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το όχημα. Ενδεικτικά η τιμή τους για τα μοντέλα του 2014 ξεκινάει από 12.000 ευρώ. Οι τιμές ανεβαίνουν στα Qashqai μετά το 2017, οι οποίες κυμαίνονται από 17.000 ευρώ και τις πιο υψηλές τιμές συναντάμε στις τελευταίες εκδόσεις 2019 με 2021, οι οποίες ξεκινούν περίπου από 22.000 ευρώ.

Συμπέρασμα

Το Nissan Qashqai δεύτερης γενιάς (2014-2021) παραμένει μία από τις καλύτερες επιλογές μεταχειρισμένου SUV, αφού διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά που το κατέστησαν best seller και ιδιαίτερα αγαπητό στην ελληνική αγορά. Η δεύτερη γενιά ειδικά μετά το 2018 προσφέρει αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά και τεχνολογία, καθώς και έναν εξαιρετικό συνδυασμό απόδοσης και οικονομίας, καθιστώντας την ιδανική επιλογή για όσους αναζητούν ένα αξιόπιστο SUV, χωρίς να ξοδέψουν μια περιουσία. Εκτός από την πρακτικότητα, την άνεση και την ασφάλεια που προσφέρει, είναι ένα στιβαρό αυτοκίνητο με καλό πάτημα που εξασφαλίζει ευχάριστα ταξίδια. Οι διαστάσεις του το καθιστούν βολικό για την πόλη, ενώ αποτελεί πολύ καλή επιλογή για οικογένειες. Γι’ αυτό το λόγο είναι και ιδιαίτερα δημοφιλές με αποτέλεσμα να διατηρεί την τιμή μεταπώλησης. Η προσφορά είναι μεγάλη και οι επιλογές πολλές, συνεπώς έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε προσεχτικά, εξετάζοντας όλες τις παραμέτρους, ώστε να βρείτε αυτό που σας αρέσει, σας εξυπηρετεί και η τιμή του είναι στα χρήματα που θέλετε να διαθέσετε. Επιλέξτε ένα μοντέλο με προσεγμένο ιστορικό συντήρησης και ιδανικά από τα facelift (2018 και μετέπειτα) για να επωφεληθείτε από τις βελτιώσεις στους κινητήρες και την τεχνολογία. 

Disclaimer

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε το παρελθόν του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και αυτό αποδεικνύεται από τα ΚΤΕΟ και το βιβλίο σέρβις.

Να ζητάτε πάντα και να ελέγχετε το βιβλίο σέρβις.

Βεβαιωθείτε ότι το αυτοκίνητο έχει συντηρηθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Ελέγξτε το βιβλίο συντήρησης και δώστε προσοχή σε τακτικές αλλαγές λαδιών, φίλτρων και άλλων αναλώσιμων.

Κατόπιν συνεννόησης με τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, θα μπορούσατε να επισκεφτείτε μαζί ένα εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της εκάστοτε εταιρείας και με το serial number του αυτοκινήτου να δείτε τα πάντα γι’ αυτό, συμπεριλαμβανομένων και των ανακλήσεων.

Πάντα να πραγματοποιείτε έλεγχο με εξειδικευμένο έμπιστο προσωπικό πριν από την αγορά.

Προτείνουμε να οδηγήσετε το αυτοκίνητο που ενδιαφέρεστε πριν προβείτε στην αγορά.

 

 

Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Driveit: Περισσότερα άρθρα