Την ώρα που ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα πανηγύριζε την νίκη στο Ακρόπολις, στο παρασκήνιο παιζόταν ένα δράμα που αν ολοκληρωνόταν θα τίναζε στον αέρα τον αγώνα!
Η Citroën είχε καταθέσει ένσταση κατά της Volkswagen για παρατυπίες και των τριών Polo R WRC που τερμάτισαν τον αγώνα. Η ένσταση βασιζόταν στο γεγονός ότι τα Polo δεν είχαν μια, αλλά δύο μπαταρίες, κάτι που αντιβαίνει τους κανονισμούς της FIA.
Το γραφείο των αγωνοδικών πήρε φωτιά και άπαντες αναζητούσαν στα ψιλά γράμματα των κανονισμών πόσο σύννομο ήταν το γεγονός ότι στα Polo υπήρχαν δύο μπαταρίες. Τελικά η λύση- απάντηση δόθηκε από την ίδια τη VW αλλά και από την ερμηνεία του κανονισμού, σύμφωνα με τον οποίο τα αυτοκίνητα μπορούν να μεταφέρουν ανταλλακτικά.
Η δεύτερη μπαταρία όντως υπήρχε, αλλά δεν ήταν συνδεδεμένη με το ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου, ήταν μάλιστα σε τέτοιο σημείο “αποθηκευμένη” που δεν υπήρχε… πρόσβαση για σύνδεση. Ο λόγος που υπήρχε εκεί, όπως εξήγησε η VW, ήταν απλώς για να χρησιμοποιηθεί προς αντικατάσταση της κανονικής, αν και εφόσον η τελευταία παρουσίαζε κάποιο πρόβλημα και επομένως ικανοποιούσε τη συνθήκη που την ήθελε ως ανταλλακτικό και μόνον.
Κάπως έτσι έληξε το θέμα για τη VW, αλλά ξεκίνησε ένα άλλο θέμα για τη FIA που τώρα καλείται να κάνει πιο σαφείς τους κανονισμούς, ώστε στο μέλλον να μην προκύψουν ανάλογες “παρεξηγήσεις”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
VIDEO: Τα highlights του 59ου Ράλι Ακρόπολις
Ράλι Ακρόπολις: Πρώτη νίκη για Λάτβαλα και Volkswagen στο ράλι των “Θεών”