Ελλάδα

“Πράσινο φως” από το υπ. Υποδομών για την επέκταση του μετρό – Από το Άλσος Βεΐκου μέχρι τον Ευαγγελισμό η γραμμή 4 – Έρχονται 1.025 προσλήψεις

- Η δημιουργία 9 σταθμών θα εξυπηρετεί δεκάδες χιλιάδες Αθηναίους
- Μέσα στον Σεπτέμβριο οι ανακοινώσεις για τα χρονοδιαγράμματα του έργου
- Τα έργα αναμένεται να αρχίσουν το 2015 και να ολοκληρωθούν το 2020
- Προσλήψεις υπαλλήλων για το υπ. μεταφορών, το μετρό και τις οδικές συγκοινωνίες
- Διαβάστε αναλυτικά τι προβλέπει το έργο για την επέκταση με τη γραμμή 4

Μέσα στο 2015 αναμένεται να αρχίσουν τα έργα για την επέκταση του μετρό, που θα πραγματοποιηθεί με κονδύλια του ΕΣΠΑ και της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων.

Η γραμμή 4 θα διέρχεται από συνοικίες του κέντρου της Αθήνας που σήμερα δεν έχουν πρόσβαση στο μετρό. Μέσα στο φθινόπωρο κλιμάκιο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων θα έρθει στην Ελλάδα να δει τις προδιαγραφές του έργου και τον φάκελο που θα καταθέσει η κυβέρνηση προκειμένου να υπάρξει δανειοδότηση. Παράλληλα, μέσα στο Σεπτέμβριο θα γίνουν οι ανακοινώσεις για τα χρονοδιαγράμματα του έργου.

Ποιες περιοχές θα εξυπηρετεί

Το πρώτο κομμάτι της γραμμής 4 έχει ενταχθεί στο ΣΕΣ 2014-2020 και μπορεί να υλοποιηθεί τα επόμενα χρόνια. Η Γραμμή 4 του Μετρό θα εκτείνεται από το Άλσος Βεΐκου έως και τον Ευαγγελισμό, με 1 δισ. ευρώ. Το έργο προβλέπει τη δημιουργία 9 σταθμών, συνολικής έκτασης 8,9 χλμ.

Θα ξεκινά από το Άλσος Βεΐκου, διασχίζοντας τους σταθμούς: Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Πανεπιστήμιο, Κολωνάκι, καταλήγοντας στο σημερινό σταθμό του Ευαγγελισμού. Ωστόσο, η πλήρης ανάπτυξη της Γραμμής 4 περιλαμβάνει 29 σταθμούς, συνολικής έκτασης 33 χλμ., με τη συνολική δαπάνη να ανέρχεται στα 3,3 δισ. ευρώ.

Σύμφωνα με τους αρχικούς σχεδιασμούς της Αττικό Μετρό οι επεκτάσεις που αναμένεται να προωθηθούν μετά την κατασκευή του τμήματος Άλσος Βεΐκου – Ευαγγελισμός είναι οι εξής:
– Ευαγγελισμός – Μαρούσι: Πρόκειται για το δεύτερο μεγάλο τμήμα της γραμμής 4 καθώς περιλαμβάνει 10 σταθμούς και 10 χιλιόμετρα υπόγειας γραμμής. Θεωρητικά θα δημοπρατηθεί μετά το 2015.
– Άλσος Βείκου – Περισσός: Είναι μία σημαντική επέκταση πιθανότατα με 2 σταθμούς που θα ενώσει την Γραμμή 4 με την Γραμμή 1 του Μετρό στο σταθμό Περισσός δίνοντας πολλαπλές δυνατότητες μετακίνησης στους επιβάτες.
– Μαρούσι – Εθνική Οδός: Η επέκταση εντάσσεται μάλλον στην Γ` φάση των επεκτάσεων καθώς για να ξεκινήσει πρέπει να έχει -έστω- ξεκινήσει η κατασκευή της γραμμής μέχρι το Μαρούσι. Η επέκταση αυτή θα περιλαμβάνει 3 σταθμούς ενώ θα φτάσει στην Εθνική Οδό περνώντας από τις περιοχές Πεύκης και Λυκόβρυσης.

Έρχονται προσλήψεις από το υπ. Μεταφορών

Στο μεταξύ, σύμφωνα με το aftodioikisi.gr, το υπουργείο Μεταφορών αναμένεται να προχωρήσει στην πρόσληψη 1.025 υπαλλήλων για τις κεντρικές του υπηρεσίες, αλλά και το Μετρό και τις Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ Α.Ε.)

Το ΑΣΕΠ πρόκειται να εκδώσει το επόμενο διάστημα τρεις προκηρύξεις που αφορούν:
– 450 θέσεις στις Οδικές Συγκοινωνίες (μπλε λεωφορεία), εκ των οποίων 330 οδηγοί και 120 τεχνίτες διαφόρων ειδικοτήτων
– 297 στη Μετρό Α.Ε. για 40 διαφορετικές ειδικότητες ΠΕ,ΤΕ και ΔΕ στις οποίες θα έχουν προβάδισμα όσοι διαθέτουν τα τυπικά προσόντα του διορισμού και εμπειρία έξι μηνών
– 278 μόνιμοι υπάλληλοι στην Κεντρική Υπηρεσία του υπουργείου όλων των ειδικοτήτων: Συγκοινωνιολόγοι, Μηχανικοί, Οικονομολόγοι, Νομικοί, Γραμματείς, Φύλακες κλπ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Απίστευτη εικόνα: Έσπρωξαν βαγόνι του μετρό για να σώσουν επιβάτη

Τέλος στην επιστράτευση των εργαζομένων σε μετρό, τραμ, ηλεκτρικό

“Μετρό στη Θεσσαλονίκη; Ούτε το 2023”, λένε οι εργαζόμενοι

Μπουτάρης: “Δεν φταίνε τα αρχαία για τις καθυστερήσεις στο μετρό”

Ελλάδα

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα